ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش آموزش در مبارزه با معضل اعتیاد غیرقابل انکار است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، مصطفی آئین عصر شنبه در آیین برگزاری کارگاه آموزشی اعتیاد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: آموزش مهارت‌های زندگی در مبارزه با اعتیاد نقش مهمی دارد و باید همواره بر این عامل مهم و تاثیرگزار توجهی ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهادی فرهنگی و که جمعیتی عظیم از دانش‌آموزان و نسل نوپای جامعه را در خود جای داده، می‌تواند تاثیر مهمی در مقابله با معضل اعتیاد در جامعه داشته باشد.
آئین بیان داشت: آموزش و پرورش از طریق آشنایی دانش‌آموزان با معضلات ناشی از استفاده از مواد مخدر و مهادت‌های زندگی فردی و اجتماعی و آموزه‌های دینی می‌تواند نقش بسزایی در مبارزه با معضل اعتیاد ایفا می‌کند.
این مسئول ادامه داد: آگاهی خانواده‌ها در ارتباط با معضلات پدیده اجتماعی اعتیاد در مقابله با این معضل اجتماعی تاثیر غیر قابل انکاری دارد و باید در آموزش‌ها بر این نکته مهم نیز توجه داشته باشیم.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با تاکید بر اینکه دانش‌آموزانی که اعضای خانواده ایشان به مواد مخدر اعتیاد دارند بیشتر از سایرین در معرض اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند، بیان کرد: آموزش و پرورش باید حمایت ویژه‌ای از دانش‌آموزانی که بیشتر در معرض اعتیاد قرار دارند، داشته باشد تا شاهد کاهش اعتیاد به مواد مخدر و کاهش معتادین در جامعه باشیم.
آئین تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه‌های مختلف جامعه اسلامی ما را مورد هدف قرار داده‌اند و در این راستا به دنبال بی‌عفتی و سست کردن بنیان خانواده‌ در جامعه ما هستند و ما باید به مقابله با برنامه‌های آنها بپردازیم.
وی با تاکید بر اینکه رواج اعتیاد به مواد مخدر یکی از راهکارهای دشمنان برای رواج بی‌عفتی در جامعه است، اذعان کرد: همه ما وظیفه داریم در حمایت از فرزندان جامعه کوشا باشیم، توطئه‌های دشمنان را شناسایی کنیم و برای حفظ تحکیم خانواده از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر در جامعه وظیفه‌ای همگانی است زیرا اگر با آن برخورد نکنیم به جامعه نیز سرایت می‌کند و احتمال سرایت آن به سایر افراد جامعه نیز وجود دارد.
آئین با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در راستای مبارزه با پدیده اجتماعی اعتیاد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان و متخصصان در زمینه مبارزه با مواد مخدر به منظور آگاه‌سازی جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و کمیته امداد خمینی (ره) بخش آبپخش نیز در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد