ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

گلزار شهدای چهاربرج و بهرام‌آْباد کلنگ‌زنی شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی گلزار شهدای بهرام‌آباد اظهار داشت: شهدا از خون خود گذشتند و انقلاب اسلامی و ولایت را برای ما به ودیعه گذاشتند و تکریم این عزیزان و بزرگداشت مقام شهدا امری لازم است.

محمد حاجی‌زاده افزود: ما باید با تبعیت تام از ولایت و پاسداشت مقام شامخ شهدا دشمنان را مایوس کنیم و بدون تردید تجلیل از خانواده شهدا تجدید میثاق با ولایت است.
وی اضافه کرد: دهه فجر یادآور رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدری است که با تمام وجود برای استقرار اسلام و تثبیت نظام اسلامی زحمت کشیدند.
مدیرکل بنیا‌د شهید استان بوشهر همچنین با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی امری لازم است و دشمنان نمی‌خواهند این وحدت برقرار باشد و به همین دلیل به اختلاف‌افکنی می‌پردازند.
حاجی‌زاده بیان کرد: امروز در ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند و در امور با هم مشارکت دارند و این وحدت ارزش زیادی دارد.
وی با اشاره به ویژگی‌های گلزار شهدای بهرام‌آباد گفت: این گلزار شهدا با اعتبار 1.1 میلیارد ریال احداث می‌شود که اعتبار اولیه آن 450 میلیون ریال پرداخت شده و مابقی این اعتبارات نیز به زودی پرداخت می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر اذعان داشت: مساحت گلزار شهدای بهرام‌آباد حدود 165 مترمربع است که شامل 11 مقبره شهید است و در مدت 10 ماه به طور کامل احداث می‌شود.
حاجی‌زاده همچنین در ارتباط با گلزار شهدای چهاربرج نیز گفت: گلزار شهدای چهاربرج با مساحت 50 متر مربع با اعتبار 450 میلیون ریال در مدت 10 ماه احداث خواهد شد.
وی افزود: تجهیز و بازسازی گلزار شهدا و تکریم خانواده شهدا از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد شهید استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد