ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تجهیز کتابخانه‌های دشتستان به امکانات نرم‌افزاری

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر دهه سعادت امت اسلامی ایران است و باید هر ساله با تمام توان در راستای بزرگداشت این ایام میمون و مبارک تلاش کنیم.

علی دهقان خاطر نشان کرد: اجرای هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت ایران در گرو هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی است و باید از تمامی پتانسیل‌های موجود در این راستا بهره‌ ببریم.
دهقان اذعان داشت: با توجه به شرایط خاصی که امروز در جهان شاهد آن هستیم تبیین اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با تمام توان در این راستا گام برداریم.
وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که می‌تواند بر شناخت جوانان و نسل جدید جامعه از انقلاب شکوهمند اسلامی امت ایران و اهداف و ارزش‌های آن تاثیر بگذارد، مطالعه و آشنایی ایشان با این اهداف و ارزش‌هاست که با گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه می‌توانیم به تحقق این امر کمک کنیم.
این مسئول با اشاره به برگزاری بیش از 10 ویژه‌‌ برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان بیان داشت: با مشارکت گسترده کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ شهرهای مختلف شهرستان دشتستان در این ایام شاهد برگزاری اردوهای بازدیدی از مراکز صنعتی، علمی، سالمندان و معلولین و ... در سطح شهرستان دشتستان بوده‌ایم.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های کتابخانه‌ عمومی شهرستان دشتستان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح ساختمان کتابدار کتابخانه عمومی شهر آبپخش است.
دهقان ادامه داد: تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری است که آن را دنبال می‌کنم و در راستای تحقق آن گام برمی‌دارم.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان مشکلات مالی را یکی از مهم‌ترین مشکلات کتابخانه‌های عمومی دانست و اذعان داشت: شهرداری‌ها با پرداخت حق نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی ‌می‌توانند کمک بزرگی به رفع مشکلات مالی کتابخانه‌های عمومی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد