ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آیت‌الله مهدوی نقش کم‌نظیری در پیروزی انقلاب داشته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان صبح امروز در آیین افتتاح چند طرح عمرانی و زیرساختی در دشتستان و مراسم رونمایی از تندیس آیت‌الله مهدوی اظهار داشت: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است و بازخوانی خاطرات ایام انقلاب ارزش و اهمیت زیادی برای نسل امروز دارد.

غلامحسین خسروی افزود: به برکت انقلاب شاهد عمران و آبادانی در مناطق مختلف این شهرستان و استان هستیم و بدون تردید مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت دارند.
فرماندار دشتستان با تبریک همزمانی دهه فجر با هفته وحدت خاطر نشان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت وحدت بین مسلمانان است و دشمنان از این وحدت می‌هراسند.
خسروی تصریح کرد: امروز کشورهای اسلامی با تاسی از انقلاب ایران بیدار شده‌اند و دیکتاتورها را یکی پس از دیگری برکنار می‌کنند و به فضل خدا در آینده نزدیک شاهد حاکمیت اسلام بر تمام کشورها خواهیم بود.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی نعمات بیشماری عرضه داشت و قدردانی از برکات و نعمات این انقلاب امری واجب است.
فرماندار دشتستان افزود: بزرگ‌ترین نعمت نظام مقدس اسلامی بر مبنای اسلام و حاکمیت آن است و دهه فجر فرصت شکرگزاری است.
خسروی با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله مهدوی به انقلاب گفت: آیت‌الله مهدوی به دلیل ارتباط با حوزه قم و نجف و شیراز تاثیر ارزنده‌ای در انقلاب اسلامی در سطح استان و کشور داشته است و نقش این عالم بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیر بوده و باید یاد و نام ایشان را گرامی بداریم.
وی ابراز داشت: در دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های مهمی در دشتستان هستیم که موجبات رفاه و آرامش مردم را فراهم آورده است و این خدمات باید تداوم یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد