ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

9 پروژه عمرانی در آبپخش افتتاح شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش بخشدار آبپخش صبح امروز در آئین بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در آبپخش اظهار داشت: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ کشور است و امت مسلمان ایران اسلامی در این ایام با تبعیت از دستورات امام خمینی (ره) و رشادت و دلاوری رژیم منحوس پهلوی را نابود کردند.

احمد خرم‌روز ادامه داد: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر امری لازم و ضروری است و تمامی مسئولان باید همت و تلاش خود را برای بزرگداشت هر چه بهتر این ایام به کار گیرند.
خرم‌روز خاطر نشان کرد: تلاش برای عمران و آبادانی بخش آبپخش همواره سرلوحه مسئولان این بخش بوده و همگی در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند که هر روز طعم و رایحه خوش خدمت به مردم این بخش می‌رسد.
وی در همین راستا افزود: در سال جاری در بخش آبپخش اقدامات ارزنده‌ای در راستای عمران و آبادانی این بخش صورت گرفته و در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه عمرانی در سطح بخش آبپخش هستیم.
این مسئول ابراز داشت: کلنگ‌زنی کانال آبیاری سید ناصری، افتتاح کانال آبیاری دشتی، افتتاح سلف‌ سرویس دبیرستان شبانه‌روزی امام جعفر صادق (ع) و ... از پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آنها خواهیم بود.
بخشدار آبپخش عنوان کرد: بخش آبپخش یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی شهرستان دشتستان و استان بوشهر است و از شاخص‌ترین پروژه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آن خواهیم بود، پروژه‌های مربوط به کانال‌های آبیاری است که تاثیر بسزایی در رشد و رونق کشاورزی منطقه دارد.
خرم‌روز با اشاره به اینکه در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم شاهد توجه خاص به امر سامان‌دهی یادمان‌های شهدا بوده‌ایم، اذعان داشت: کلنگ‌زنی گلزار شهدای محله بهرام‌آباد با اعتبار بالغ بر 450 میلیون ریال یکی از پروژه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد