ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمنان از وحدت شیعه و سنی می‌هراسند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش رضایی صبح امروز در آیین افتتاح چند طرح عمرانی و رونمایی از تندیس آیت‌الله مهدوی اظهار داشت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر وظیفه همه مردم و مسئولان است و جوانان و نوجوانان باید از دستاوردهای انقلاب و نظام مطلع شوند.
وی افزود: هفته وحدت هفته اتحاد و دوستی شیعه و سنی است و باید این وحدت همواره تداوم یابد چرا که دشمنان از وحدت شیعه و سنی عصبانی می شوند و از این اتحاد می هراسند.
امام جمعه آبپخش به نقش علما در پیروزی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در مناطق مختلف کشور، شاهد حضور پرشور علما در عرصه انقلاب بوده ایم و بدون حضور و فعالیت روحانیت معظم موفق نمی‌شدیم.
رضایی با تجلیل از خدمات ارزشمند آیت الله مهدوی در دوران انقلاب و بعد از آن تصریح کرد: آبپخش از شهرهایی است که از نعمت وجودی این عالم ربانی برخوردار بوده و هنوز نیز آثار و برکات ایشان در جامعه وجود دارد و مردم این دیار با الگوبرداری از ایشان به سمت کسب علم و دانش می روند.
وی اضافه کرد: آیت‌الله مهدوی از افتخارات علمی در سطح استان و کشور است و مردم در سال های پس از درگذشت ایشان نیز پیرو وی بوده اند و باید شخصیت این فقیه عالی مقام را به آیندگان معرفی کنیم.
امام جمعه آبپخش با تقدیر از ابتکار شهرداری آبپخش در ساخت تندیس آیت‌الله مهدوی گفت: شناساندن این شخصیت به جوانان نقش مهمی در موفقیت نسل جوان این دیار دارد و همه مسئولان باید در این مسیر همکاری کنند.
رضایی همچنین با بیان برخی از مشکلات آبپخش اظهار داشت: مردم نیازمند تلاش مسئولان در حل مشکلات خود هستند و مسئولان نباید کم کاری و اهمال کنند و حضور مسئولان ارشد استان و شهرستان در این شهر ارزش زیادی دارد و موجب آشنایی مدیران ارشد استان با مشکلات می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد