ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آغاز اجرای طرح پوشش بتنی کانال سید ناصری در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب‌منطقه‌ای استان بوشهر ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی کانال سید‌ناصری بخش آبپخش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان ایران اسلامی در ایستادگی مقابل رژیم منحوس پهلوی و تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) است.

حسین باشی‌زادگان افزود: حضور پرشور مردم در مراسمات ایام‌الله دهه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب تعمیق وحدت و نمایش اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان می‌شود.
باشی‌زادگان ابراز داشت: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان بوشهر است و شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان بوشهر با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی، داشتن رودخانه‌های فصلی و دائمی، بندهای انحرافی و سد ذخیره مخزنی در این شهرستان توجه ویژه‌ای به آن دارد.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: در طول سال‌های اخیر با تلاش‌های شرکت آب منطقه‌ای استان و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اقدامات ارزشمندی در راستای ارائه خدمات به کشاورزان استان و شهرستان دشتستان صورت گرفته است.
باشی‌زادگان بیان داشت: پوشش بتنی کانال سید ناصری بخش آبپخش یکی از خواسته‌های کشاورزان منطقه در طول 70 سال اخیر است و با تلاش‌ و پیگیری مستمر شرکت آب‌منطقه‌ای استان و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر شاهد عملیات کلنگ‌زنی و آغاز مرحله عملیاتی پوشش بتنی این کانال آبیاری در این روز مبارک از دهه فجر هستیم.
این مسئول تصریح کرد: اهمیت اقتصادی منابع آبی در امر کشاورزی تمامی مسئولان استان را بر آن داشته که در راستای بهره‌برداری مطلوب از شبکه‌های آبیاری و حفظ و نگهداری از این منابع ارزشمند کوشا باشند و پوشش بتنی کانال‌های آبیاری از جمله مسائلی است که افزایش راندمان انتقال آب و جلوگیری از هدررفت منابع آبی را به دنبال دارد.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌‌ای استان بوشهر افزود: طول این کانال آبیاری بیش از 2 هزار و 400 متر می‌باشد و بالغ بر 27 هزار اصله نخل را تحت پوشش قرار داده است.
باشی‌زادگان در همین راستا ادامه داد: اعتبار اجرای این طرح 11 میلیارد ریال است و احتمال افزایش اعتبار اجرای طرح تا 12 میلیارد ریال نیز وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: کشاورزان در مصرف بهینه آب نقش مهمی را ایفا می‌کنند و از ایشان می‌خواهیم در مصرف بهینه آب و... با ما همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد