ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هر رأیی به منزله خاری به چشم دشمنان نظام است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین یادواره شهدای روستای بنار آزادگان اظهار داشت: شهدا از درجه بالایی نزد خداوند متعال برخوردارند و نباید فکر کنیم شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم، بلکه شهدا مانده‌اند و زمانه ما را با خود برده است.

نصرالله غزنوی خاطر نشان کرد: وصیتنامه شهدا مطالب و نکات و پندهای ارزشمندی را در خود دارد و مطالعه آنها برای تمامی انسان‌ها مفید است.
غزنوی ابراز داشت: تمامی شهدا برای حفظ مکتب و دین مبین اسلام و راه الهی به میدان نبرد حق علیه باطل شتافتند و در مسیر حق به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به سخنان گهربار معمار کبیر انقلاب اضافه کرد: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در تمامی ادوار زمانی باید از تمامی توان برای تحقق این هدف والا بهره‌ ببریم.
این مسئول ادامه داد: تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امام‌شناس و رهبرشناس بودند و در تمامی لحظات زندگی خود همواره بر این مهم تاکید داشته‌اند و تلاش خود را برای اجرای تمامی فرامین و دستورات امام، رهبر و مقتدای خود به کار می‌گرفتند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دشمن‌شناسی را یکی از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و اذعان داشت: ایشان با تبعیت از رهبری، بصیرت، بیداری و هوشیاری همواره دشمنان و نقشه‌های شوم آنها را می‌شناختند و در مقابل آن ایستادگی می‌کردند.
غزنوی شایعه‌پراکنی و ایجاد یاس و نومیدی را یکی از ترفند‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان همواره و حتی در موسم جنگ تحمیلی از طریق شایعه‌پراکنی و رادیوهای خود می‌خواستند حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را کمرنگ‌ کنند ولی شهدا و رزمندگان ما به حرکات آنها کم‌ترین توجهی نداشتند.
وی افزود: زمان‌شناسی یکی از بارز‌ترین خصائص شهدای گرانقدر بود و در هر زمانی باید بر این امر مهم توجه ویژه داشته باشیم و ممکن است خواص نیز گاهی اوقات دچار تزلزل گردند و در این آزمون مردود شوند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ابراز داشت: ما باید همواره به شهدا تمسک داشته باشیم و راه ایشان را در زندگی ادامه دهیم تا در دنیا و آخرت سربلند باشیم.
غزنوی تصریح کرد: شهدای گرانقدر همواره ما را به حراست و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت کرده‌اند و بر ماست که همواره در این مسیر گام برداریم.
این مسئول به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: چند ماه است که در رادیوهای بیگانه که شعار دموکراسی و حقوق بشر سر می‌زنند شاهد آن هستیم که توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار می‌گیرند و مهره‌های داخلی ایشان نیز بر این مسئله دامن می‌زنند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: مردم با حضور پررنگ و پرشور در انتخابات می‌توانند دشمنان را مایوس کنند و هر رأیی که در صندوق انداخته می‌شود به منزله خاری به چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، می‌باشد.
غزنوی تاکید کرد: در انتخاب کاندید مورد نظر باید به راهکارهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توجه خاص داشته باشیم و کاندید اصلح را از میان کاندیداها انتخاب کنیم و در ایام انتخابات در مسیر درست گام برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد