ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مأیوس می‌کند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش در آئین یادواره شهدای روستای بنار آزادگان اظهار داشت: در سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی مردم با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و خیزش عمومی علیه رژیم ستم‌شاهی، مهم‌ترین اتفاق قرن را رقم زدند.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر شاهد شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه با الگوبرداری از ایران اسلامی بوده‌ایم و این مسئله نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان الگویی موفق در مبارزه با کفر و استبداد و حاکمیت‌بخشی به دین مبین اسلام معرفی کرده است.
خرم‌روز بیان داشت: شهدا ستارگان پرفروغ آسمان انقلاب اسلامی هستند و از تمام توان و امکانات برای پاسداشت اهداف و ارزش‌های ایشان باید بهره‌بریم.
وی اضافه کرد: در قرن اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی بر آن دارند تا از این طریق نقشه‌های خود را عملی کنند و از طریق رادیوها، شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مختلف مردم را درباره مشارکت در صحنه‌های همبستگی ملی و مشارکت عمومی مایوس کنند.
این مسئول به فعالیت 18 هزار سایت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: تمامی این سایت‌ها مستقیما تحت سلطه دنیای استکبار و آمریکای جنایتکار هستند و امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی باید با بصیرت و هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان را شناسایی کنند و در مقابل آنها ایستادگی کنند.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: با نزدیک‌ شدن به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی دشمنان تمام توان خود را در راستای حضور کم‌رنگ مردم در این برنامه‌ها به کار گرفته‌اند و مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی می‌توانند پاسخ محکم و قاطعی به نقشه‌های شوم دشمنان دهند و آنها را مأیوس کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد