ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بهره‌برداری از 7 یونیت دندان‌پزشکی در شهرستان دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، ریئس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی دهرود سفلی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی امری مهم در جوامع پیشرفته است و در شهرستان دشتستان در این مسیر گام برمی‌داریم.
غلامرضا کهن افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی و تجهیز و بازسازی خانه‌ها و مراکز بهداشتی با جدیت پیگیری شده و انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت دشتستان به بیش از 300 هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند و مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی این شهرستان از حجم و کیفیت خدمات رضایت دارند.
کهن با اشاره به ویژگی‌های مرکز بهداشتی درمانی روستای دهرود سفلی تصریح کرد: زمین این مرکز بهداشتی درمانی در سال 1386 توسط حاج حسن رستمی اهدا شده و کار ساخت مرکز نیز از سال 1388 آغاز شده است.
وی زیربنای مرکز بهداشتی را 432 متر مربع در مساحت 6318 متر مربع اعلام کرد و افزود: اعتبار لازم برای بنای این مرکز، 368 میلیون تومان بوده که 5 هزار و 500 نفر از اهالی دهرود سفلی و علیا را مورد پوشش قرار خواهد داد.
کهن اضافه کرد: در روزهای گذشته تعداد هفت یونیت دندانپزشکی نیز در شهر برازجان و سایر شهرهای شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان بیان کرد: در بخش‌های شش‌گانه و نیز در تمام شهرها و روستاهای دشتستان، نسبت به استقرار امکانات بهداشتی اهتمام داریم و برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد