ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

7 جایگاه سی‌.ان.‌جی در دشتستان وجود دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین جایگاه سوخت گازطبیعی متراکم در شهر شبانکاره اظهار داشت: تنوع پروژه‌ها در دشتستان در دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده و همه مردم در شهرها و روستاهای مختلف از برکات این طرح‌ها بهره‌مند شدند.
کوروش دهقان افزود: در سال جاری به کیفیت طرح‌ها بیشتر از کمیت آنها بها داده شده و تلاش کردیم تمام طرح‌ها را از نظر کیفی ارتقا دهیم که این امر موجبات بهبود خدمات‌رسانی می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان خاطرنشان کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌ها و گازرسانی و برق‌رسانی و همچنین توسعه شبکه آب و بازسازی و بهسازی شبکه‌های توزیع آب، تلاش مضاعفی در سطح استان انجام گرفته است.
دهقان تصریح کرد: جایگاه سوخت سی.‌ان‌.جی در شبانکاره با سه پمپ و شش نازل با اعتبار 13 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه در این جایگاه شش نفر مشغول به کار هستند گفت: ایجاد اشتغال پایدار و استفاده مردم از خدمات موجود در طرح‌ها مورد توجه قرار دارد.
دهقان اذعان داشت: در این مرکز، سوخت به صورت کیلویی با بهای هر کیلو 4 هزار و 50 ریال عرضه می‌شود.
معاون عمرانی فرماندار دشتستان افزود: اکنون هفت جایگاه سی‌.ان.‌جی در دشتستان وجود دارد که دو مورد آن فعال و در حال خدمات‌دهی است و مابقی نیز بجز این جایگاه که امروز افتتاح شد مراحل نهایی آن در دست اجراست.
دهقان تصریح کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های بسیار ارزنده‌ای در مناطق مختلف برگزار شده و انتظار داریم در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور دشمن‌شکن مردم باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد