ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کلنگ‌زنی 2 مدرسه با اعتبار 20 میلیارد ریال در برازجان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی دو مدرسه بزرگ در برازجان اظهار داشت: ایجاد و تجهیز فضاهای آموزشی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

عباسعلی اسدی افزود: در سال گذشته و امسال شاهد ایجاد فضاهای مختلف آموزشی و ورزشی در مدارس بوده‌ایم و این امر موجبات رشد سطح علمی را فراهم کرده است.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به احداث سالن ورزش دبیرستان نجابت خاطر نشان کرد: این سالن با 3 هزار متر مساحت و 6 هزار متر زیربنا و اعتبار 300 میلیون تومانی از طرف اداره کل نوسازی مدارس احداث شده است.
اسدی همچنین از کلنگ‌زنی دو مدرسه در برازجان خبر داد و افزود: هم‌اکنون کلنگ یک مدرسه راهنمایی دخترانه 9 کلاسه و یک مدرسه 12 کلاسه در مجموع با اعتبار 20 میلیارد ریال به زمین زده شد.
رئیس آموزش و پرورش برازجان در ارتباط با ویژگی‌های مدرسه 9 کلاسه گفت: این مدرسه در زمینی با مساحت یک‌هزار و 388 مترمربع و اعتبار 9 میلیارد و 696 میلیون ریال اعتبار در سه طبقه احداث می‌شود و در دهه فجر 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اسدی با اشاره به مدرسه 12 کلاسه نیز اظهار داشت: این مدرسه نیز با 900 مترمربع زیربنا و 3 هزار و 500 مترمربع محوطه‌سازی و با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان احداث شده و در دهه فجر 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: کیفیت‌بخشی به سطح تحصیل در مدارس و حمایت از دانش‌آموزان پژوهشگر و تقویت روحیه تحقیق در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان از اولویت‌های این اداره برای رشد و توسعه علمی شهرستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد