ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

520 پروژه در دشتستان در دست اجراست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، ایوب پاپری‌مقدم بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح عمرانی در برازجان اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی گام برمی‌دارد و در سال‌های گذشته شاهد اقتدار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها بوده‌ایم.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان افزود: بدون تردید با تهدید و تحریم، دشمنان به جایی نمی‌رسند و ایران اسلامی در هر شرایطی برای مقابله با تحریم‌ها آماده است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به دنبال ضربه زدن به ایران بوده‌اند و با تحمیل جنگ و پس از آن با تحریم و تهدید به دنبال تضعیف کشورمان بوده‌اند که اراده ملت و تبعیت مردم از ولایت فقیه موجبات ناکامی دشمنان و موفقیت نظام اسلامی شده است.
پاپری‌مقدم یادآور شد: امروز در کشورهای منطقه شاهد بیداری اسلامی هستیم که با تاسی از انقلاب اسلامی حاصل شده و این روند تا استقرار حکومت اسلامی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت: بزرگداشت دهه فجر و بازخوانی خاطرات ایام پیروزی انقلاب مسئله مهمی است و باید جوانان را با دوران انقلاب آشنا کنیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های عمرانی دهه فجر در دشتستان بیان کرد: امسال 162 پروژه با اعتبار 745 میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است.
پاپری‌مقدم با بیان اینکه در دشتستان 520 پروژه در دست اجرا داریم اذعان داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان باشد و راه‌اندازی این تعداد پروژه عمرانی و زیرساختی گامی مهم در توسعه شهرستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد