ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خودباوری از دستاوردهای مهم انقلاب بود

 http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته آبپخش با توصیه خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای انجام واجبات، دستورات و فرامین ذات اقدس الله و دوری از منکرات و محرمات و آنچه حضرت‌ حق ما را از  انجام آن بازداشته می‌باشد و خیر و سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در عمل به این فریضه واجب الهی است.

امام جمعه آبپخش با تبریک میلات حضرت محمد (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به نمازگزاران و تمامی شیعیان جهان خاطرنشان کرد: حضرت محمد (ص) اشرف و افضل همه پیامبران الهی بوده و نخستین کسی بوده که در عالم وجود به خداوند متعال ایمان آورده است.

رضایی با اشاره به آیه 6 سوره مبارکه صف اذعان داشت: حضرت عیسی (ع) نیز به پیروان خود رسالت و بعثت خاتم‌الانبیاء (ص) را وعده داده بود و همگان بر این جقیقت واقف‌ هستند.

وی اضافه کرد: در آسمان‌ها خداوند متعال را احمد نامگذاری کرده‌اند و دلیل آن این است که آسمانیان نیز حمد و ستایش پیامبر اکرم (ص) را می‌گویند.

خطیب جمعه آبپخش بیان داشت: خداوند پیامبران الهی را بعنوان راهنمایانی به سوی انسان‌ها فرستاده است تا دست ما انسان‌ها را بگیرند و ما با راهنمایی ایشان پله‌های رشد و ترقی را بپیماییم و از منجلاب هوی و هوس‌های دنیوی دور بمانیم و آلوده به انحرافات اعتقادی، اخلاقی و ... نشویم.

رضایی با تبریک فرارسیدن سالروز انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برای امت مسلمان ایران عزت، عظمت و سربلندی را به ارمغان آورد و بر تمامی ما واجب است با تمام توان در راستای بزرگداشت این روز تلاش کنیم.

وی گفت: در ایام‌الله دهه فجر ما باید به آن توجه داشته‌ باشیم که انقلاب اسلامی امت ایران چه نعماتی را برای ما به ارمغان آورد و شکرگزاری آن را کنیم.

امام جمعه آبپخش ابراز داشت: امت مسلمان ایران اسلامی با پیروزی انقلاب یک رژیم کافر و مستبد را سرنگون کردند و یک نظام اسلامی بر پایه احکام دین مبین اسلام و مبانی اعتقادی و دینی خویش روی کار آوردند.

رضایی افزود: در رژیم منحوس و دست‌نشانده پهلوی مردم هیچ جایگاهی در تعیین سرنوشت خویش نداشتند و انقلاب اسلامی برای مردم استقلال و عدم وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب را به ارمغان آورد.

این مسئول عنوان کرد: آزادی یکی از خواسته‌های مردم بود که در شعارهای خویش آنرا سر می‌دادند و با پیروزی انقلاب اسلامی آزادی جایگزین خفگی و اختناقی شد که رژیم منحوس پهلوی بر کشور حاکم کرده بود.

امام جمعه آبپخش اذعان داشت: انقلاب اسلامی برای امت مسلمان ایران عزت و عظمت ملی را بجای تحقیر شدن به ارمغان آورد و امروز شاهد آن هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف اول را می‌زند.

رضایی تصریح کرد: خودباوری یکی از دستاوردهای مهم و ارزنده انقلاب اسلامی است و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه خودباوری ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی در ادامه بیان ویژگی‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد: در دوران قبل از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم در انزوای سیاسی بودند و انقلاب اسلامی به مردم بصیرت بخشید و مردم با آگاهی، هوشیاری و بصیرت بر تمامی مسائل جهان احاطه دارند.

امام جمعه آبپخش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های هفته گذشته نمازجمعه تهران ابراز داشت: باید هم به نقاط ضعف توجه داشته باشیم و هم به نقاط قوت و مقام معظم رهبری هم همواره بر این حقیقت مهم تاکید داشته‌اند.

رضایی با اشاره بر اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود مسئولان و مردم را خطاب قرار داده بودند، گفت: گرایش به دنیاطلبی، مادی گرایی و ثروت‌اندوزی یکی از از نقاط ضعف ماست که اسلام نیز آن را امری زشت پنداشته و امروز قبح و زشتی آن در بین ما از بین رفته است و قطعا وقتی نقاط ضعف در مسئولان دیده شود مردم نیز به این سمت و سو کشیده می‌شود و شاهد گسترش این ضعف‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی میهن اسلامی پیشرفت‌های فراوانی داشته و بی‌انصافی است که أنها را نادیده بگیریم ولی در این میان پیشرفت‌های علمی و فناوری ما با پیشرفت‌های اخلاقی و تزکیه اخلاقی هماهنگ نبوده و باید همگی در راستای هماهنگی میان این دو تلاش کنیم.

امام جمعه آبپخش بیان داشت‌: به گفته مقام معظم رهبری در بحث عدالت اجتماعی ما به نقطه مرز اسلام نرسیده‌ایم و باید تمامی مردم و مسئولان تلاش خود را در این راستا بکار گیرند.

رضایی خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز تجدید عهد و پیمان و میثاق با شهدای گرانقدر، معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی سرنوشت‌ساز می‌توانند مشت محکمی بر دهان دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنیم و آنها را مایوس کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد