ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

احداث 18 کتابخانه‌ عمومی روستایی در دشتستان

 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی جایگاهی برای بازخوانی و تبیین اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید از این فرصت مبارک با تمام توان در راستای تحقق این هدف والا گام برداریم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان افزود: آشناسازی و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوپای جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.

دهقان ادامه داد: تجهیز کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان یکی از اهدافی است که آنرا دنبال می‌کنیم و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان هستند و با برنامه‌ریزی و حمایت از آنها می‌توان در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

این مسئول ابراز داشت: گسترش کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در دولت خدمتگذار مورد توجه بوده و در این راستا کارهای ارزشمندی انجام شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان از احداث 18 کتابخانه عمومی روستایی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر 44 کتابخانه‌ روستایی با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود و در این میان شهرستان دشتستان با سهمیه 18 کتابخانه عمومی روستایی سهم ارزنده‌ای از این راستا را به خود ارائه داده است.

علی دهقان در همین راستا اذعان داشت: از کتابخانه‌های روستایی سهمیه شهرستان دشتستان چهار باب مساحت 220 متر مربع و چهارده باب دارای مساحت 120 متری هستند.

وی عنوان کرد: این کتابخانه‌ها در راستای تفاهم‌نامه بین وزارت کشور و نهاد کتابخانه‌های عمومی و از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد