ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اداره برق قهرمان فینال جام فجر ادارات آبپخش شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، فینال مسابقات فوتبال چهارجانبه ادارات بخش آبپخش شامگاه پنجشنبه در سالن فوتسال امام علی (ع) بخش آبپخش برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان ایران اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی با تبعیت از امام خمینی (ره) و تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس و مبنای احکام و دستورات دین مبین اسلام است.

ابراهیم درگاهی اظهار داشت: امروز شاهد شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در سراسر جهان با تبعیت از انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران هستیم و این امر انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگویی موفق در مبارزه با دنیای استکبار به جهانیان معرفی کرده است.

وی به برگزاری جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز این جشن بیداری و سرافرازی تنها مختص ملت ما نیست بلکه کشورهای دیگری چون مصر و تونس نیز شکست استکبار در مملکت خود را جشن می‌گیرند.

درگاهی در ارتباط با مسابقات جام فوتسال ادارات بخش آبپخش خاطرنشان کرد: این سری از مسابقات در طول دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور چهار تیم از ادارات بخش آبپخش برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: داوری این سری از مسابقات را داوران برجسته شهرستان دشتستان و بخش آبپخش بر عهده داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش ابراز داشت: ورزش زمینه‌ساز سرزندگی و سلامتی جامعه است و باید تمامی اقشار جامعه به آن توجه خاص داشته باشند.

درگاهی اضافه کرد: باید امکان ورزش در تمامی نقاط شهر برای شهروندان فراهم شود و از شهرداری انتظار داریم با نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌های سطح شهر زمینه ورزش آسان را برای شهروندان فراهم آورد.

وی اذعان داشت: کارمندان به دلیل مشغله روزمره امکان ورزش برایشان مقدور نیست و ادارات با برنامه‌ریزی در راستای ورزش اداری می‌توانند زمینه رفع این مشکل را فراهم آورند.

 

در دیدار پایانی مسابقات فوتسال ادارات، تیم اداره برق آبپخش با نتیجه 4 بر 3 در برابر شرکت بهره‌برداری و زهکشی استان بوشهر به برتری رسید و به عنوان قهرمانی رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد