ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود

 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، بخشدار آبپخش در جشن بزرگ انقلاب در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان آبپخشی اظهار داشت: دهه فجر تلالو ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی امت مسلمان ایران اسلامی است و در سال‌های انقلاب مردم ایران با تبعیت تام از فرامین و دستورات معمار کبیر انقلاب رژیم منحوس پهلوی را نابود کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای قوانین و احکام الهی و دین مبین اسلام را روی کار آوردند.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازگو کردن و تشریح و تبیین اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید در این ایام جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند را مورد توجه قرار دهیم و از تمام توان برای معرفی انقلاب اسلامی ایران و اهداف و آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به ایشان بهره‌بریم.

وی در همین راستا افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه، حراست و حفاظت از مرز و بوم اسلامی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین اهداف شهدا بود و ما نیز امروز باید در همین راستا گام برداریم.

خرم‌روز با اشاره به جمله "ز گهواره تا گور دانش‌ بجوی" اذعان داشت:‌ دانش‌طلبی و علم‌آموزی در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و پیامبر اکرم (ص) همواره مسلمانان را به علم‌آموزی دعوت کرده‌اند و بر ما واجب است در این مسیر گام برداریم.

این مسئول به رشد روزافزون علمی ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت مسلمان ایران اشاره کرد و ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولی عظیم در عرصه علم و دانش میهن اسلامی هستیم و هر چه درخت پرثمر انقلاب تنومندتر می‌شود قله‌های علم و دانش نیز یکی پس از دیگری توسط دانشمندان جوان ایران اسلامی فتح می‌شوند.

خرم‌روز عنوان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترور‌ دانشمندان جوان ایرانی سعی در توقف و ایجاد رخنه و شکاف در موتور محرک علمی ایران اسلامی دارند ولی باید بدانند امروزه تمامی جوانان ایرانی در راه کسب علم و پیشرفت میهن اسلامی خود گام برمی‌دارند.

بخشدار آبپخش از استقلال اداره آموزش و پرورش آبپخش در سال تحصیلی آینده خبرداد و گفت: مکاتباتی با مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان صورت گرفته و انتظار داریم در سال 91 شاهد ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش به اداره مستقل آموزش و پرورش بخش آبپخش باشیم.

خرم‌روز از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی آبپخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اذعان داشت: مقدمات استقرار دانشگاه علمی‌کاربردی در آبپخش فراهم شده و هیئت موسس نیز انتخاب شده‌اند و امید داریم با پیگیری جدی نماینده هیئت موسس در مهرماه سال91 شاهد پذیرش دانشجو در این دانشگاه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد