ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حضور مردم تحریم‌ها را خنثی کرده است

 http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، احمد خرم‌روز پیش از ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان آبپخش با اشاره به پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: در دوران بعد از انقلاب شاهد رشد و پیشرفت مضاعفی در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها هستیم و به ویژه در سال‌های اخیر این پیشرفت‌ها نمود بیشتری داشته است.

وی افزود: امروز در علوم و فنون مختلف شاهد پیشرفت‌های شایان توجهی توسط دانشمندان ایران اسلامی هستیم و دشمنان از این وضعیت نگران هستند.

بخشدار آبپخش با اشاره به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: مردم سراسر ایران حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و به دنیا نشان دادند که انقلاب اسلامی با اقتدار و باشکوه‌تر از همیشه به حرکت شتابان خود در مسیر رشد و بالندگی ادامه می‌دهد.

خرم‌روز با بیان اینکه حضور مردم تحریم‌ها را خنثی کرده گفت: دشمنان با تحریم و تهدید به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی امروز و انتخابات 12 اسفند هستند که مردم ثابت کرده‌اند در برابر فشار و تهدید تسلیم نمی‌شوند و پای ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب ایستاده‌اند.

وی یادآور شد: انتخابات مجلس نهم نیز یک عرصه مهم دیگر برای نشان دادن عظمت ملت ایران است و بدون تردید بار دیگر دشمنان از حضور مردم در انتخابات ناکام و مایوس می‌شوند.

بخشدار آبپخش بیان کرد: امروز شاهد صدور انقلاب هستیم و کشورهای مصر و تونس و بحرین نمونه‌ای بارز هستند و اسلام در تمام کشورهای منطقه حاکم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد