ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حضور باشکوه مردم آبپخش در راهپیمایی 22 بهمن

 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه آبپخش باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی امروز شرکت کردند و وفاداری خود را به نظام اسلامی و انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم آبپخش از محلات قلایی و بهرام‌آباد و درواهی راهپیمایی خود را آغاز کردند و در بولوار وحدت جمع شدند و وحدت و همدلی و ایمان خود را به منصه ظهور گذاشتند.

" 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله"، " علمدار بصیرت بوشهری‌ها فدایت"، " مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس"، " ندای هر بسیجی مرگ بر انگلیس"، " در بهار آزادی جای شهدا خالی" و " ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" از مهم‌ترین شعارهایی بود که در این راهپیمایی توسط مردم آبپخش سر داده شد.

استاد حوزه و دانشگاه در راهپیمایی امروز در جمع مردم آبپخش اظهار داشت: دنیا این راهپیمایی را مشاهده کرده و مردم بار دیگر نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن حاج‌حسینی افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران هویتی تازه بخشید و مردم این دیار  آزادی و استقلال را در پرتو انقلاب اسلامی به دست آوردند.

وی اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی با تأسی از انقلاب مردم ایران اسلامی شکل گرفته و به فضل خدا تا استقرار اسلام در تمام کشورهای منطقه این روند تداوم دارد.

حاج‌حسینی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در تمام علوم و فنون در سطح جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد و این پیشرفت‌ها در پرتو انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم دارای اهمیت زیادی است و باید با مشارکت خود بار دیگر دشمنان را ناکام کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد