ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برازجان با کمبود 60 مسجد روبه‌روست

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح مسجد بین راهی ابوالفضل العباس شهر برازجان با حضور در جمع مردم و مسئولان شهرستانی و استانی با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم اسلام و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بزرگ در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی است و نعمات فراوانی برای امت اسلامی ایران فراهم آورد و مردم به شکرانه نعمات فراوان هرساله دهه فجر انقلاب اسلامی را با برگزاری جشن‌های گوناگون گرامی می‌دارند و دشمنان م معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و نومید می‌کنند.

امام جمعه برازجان با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ابراز داشت: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ماه‌های اخیر توجه خود را بر کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های پرشور ملی معطوف کرده‌اند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اعلام نفرت از دنیای استکبار و تجدید عهد و پیمان با اهداف و ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مصلح خاطرنشان کرد: بر اساس شاخص به ازای هر یک هزار نفر باید یک مسجد در شهر وجود داشته باشد ولی در حال حاضر این شاخص در شهر برازجان برقرار نمی‌باشد و شاهد آن هستیم که در برخی محله‌های این شهر پرجمعیت مسجد وجود ندارد.
وی با اشاره به بر اینکه جمعیت شهر برازجان بالغ بر 100 هزار نفر است، تصریح کرد: بر اساس این آمار باید در شهر برازجان 100 مسجد وجود داشته باشد ولی در حال حاضر در این شهر 40 مسجد وجود دارد که از لحاظ شاخص‌های جمعیتی پاسخگوی نیاز این شهر نیست.
امام جمعه برازجان با اشاره به کمبود 60 مسجد در شهر برازجان اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در زمینه احداث مساجد با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم نبود زمین مناسب برای ساخت مسجد است که از مسئولان محترم می‌خواهیم با اندیشیدن تدابیر لازم این مساله را حل کنند.
مصلح بیان داشت: اگر در فضاهای سبز شهری زمین برای ساخت فضاهای مذهبی در نظر گرفته شود مشکلات در زمینه مساجد و فضاهای مذهبی در شهر برازجان برطرف می‌شود.
امام جمعه برازجان گفت: یکی از مسائلی که بانیان و هیئت‌ امنای مساجد شهر برازجان همواره بر آن تاکید دارند تامین اعتبار تجهیز و نوسازی مساجد این شهر است که از مسئولان می‌خواهیم با حسن توجه خود این مسئله را برطرف سازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد