ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افزایش ظرفیت تولید سیمان دشتستان به 4500 تن در روز

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

محمدحسین جهان‌بخش بعد از ظهر ظهر امروز در آیین افتتاح طرح توسعه کارخانه سیمان شهرستان دشتستان با تبریک میلاد نبی اکرم اسلام حضرت محمد (ص) و رئیس مکتب شیعی امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی امت مسلمان ایران اسلامی است و باید هرساله به بهترین شکل ممکن در راستای بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: افتتاح طرح توسعه کارخانه شهرستان دشتستان از گام‌های مهم توسعه صنایع استان است و این مساله را به تمامی مردم شریف استان بوشهر و شهرستان دشتستان تبریک می‌گوییم.
جهان‌بخش بیان داشت: با افتتاح این طرح مهم ظرفیت تولید کارخانه سیمان شهرستان دشتستان به بیش از چهار هزار و 500 تن افزایش می‌یابد که رکورد خوبی برای تولیدات این کارخانه است.
فرماندار دشتستان نیز در این آئین خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان دشتستان از کارخانجات مهم سیمان در کشور است و در این کارخانه روز به روز تلاش در مسیر پیشرفت و توسعه را شاهد هستیم.
غلامحسین خسروی اذعان داشت: پروژه کارخانه سیمان شهرستان دشتستان از سال 70 به عنوان پروژه‌ای عظیم در منطقه در راستای اشتغالزایی و تولید سیمان در استان تعیین شده و همواره سیر صعودی داشته است.
وی یادآور شد: مسئولان برای توسعه صنایع در شهرستان اهتمام جدی دارند و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف همه مسئولان بتوانیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.
خسروی گفت: باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی گام برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد