ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

طرح توسعه کارخانه سیمان دشتستان اجرا شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

کیومرث موسیوند بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان استان بوشهر و افتتاح طرح توسعه کارخانه سیمان شهرستان دشتستان با تبریک میلاد سراسر نور حضرت محمد (ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز رشد علمی ایران بود و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف را شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت صنایع سیمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: طرح توسعه کارخانه صنایع سیمان شهرستان دشتستان طرحی است که از دوسال پیش شاهد آن بوده‌ایم و هم‌اکنون شاهد بهره‌برداری از این صنایع هستیم و تاثیر بسزایی در بهبود افزایش تولید سیمان این شهرستان دارد.
موسیوند اذعان داشت: در سال جاری با بهره‌برداری از طرح توسعه صنایع سیمان شهرستان دشتستان میزان تولید کارخانه شهرستان دشتستان به بیش از 4 هزار و 500 تن افزایش می‌یابد و پیشرفت مهمی برای صنایع سیمان شهرستان دشتستان محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: طرح توسعه کارخانه سیمان شهرستان دشتستان که هم‌اکنون شاهد آن هستیم با اعتبار 17 میلیارد تومان صورت پذیرفته که بخش اعظم سرمایه از اعتبارات داخلی کارخانه و بخشی با همکاری بانک ملی تامین شده است  و در ماه‌های آتی به ظرفیت اسمی خود خواهیم رسید.
این مسئول ابراز داشت: برای احداث این طرح توسعه از تجهیزات داخلی و خارجی استفاده کرده‌ایم و شاهد خرید تجهیزات خارجی به میزان 3 میلیون یورو در این طرح بوده‌ایم.
مدیرعامل صنایع سیمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: طراحی سازه‌های این طرح توسط متخصصان داخلی صورت گرفته و توسط پرسنل و نیروهای شرکت سیمان دشتستان اجرا شده است.
موسیوند بیان داشت: پروژه بعدی که در ماه‌های آتی شاهد آن خواهیم بود افزایش ظرفیت کوره صنایع سیمان دشتستان است که مطالعات و مذاکرات لازم در راستای این طرح صورت گرفته و در سال 91 شاهد آغاز این طرح خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد