ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرانه مطالعه در دشتستان پایین‌‌تر از حد نرمال است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان امروز در حاشیه دیدار با مسئولان بیمارستان برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان اوقات فراغت فراوانی دارند که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان اوقات فراغت ایشان را غنی ساخت و از اتلاف وقت ایشان جلوگیری کرد.

علی دهقان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی، هنری و مطالعه از راهکارهای مهمی هستند که می‌توان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت ایشان از آن استفاده کرد.
دهقان ابراز داشت: روزانه شاهد آن هستیم که بیش از صدها بیمار و همراه بیمار به دلایل مختلف به بیمارستان مراجعه می‌کنند و مجبورند مدتی را در محیط بیمارستان سپری کنند.
وی تاکید کرد: مطالعه کتاب یکی از عوامل مهمی است که می‌توان با آن وقت فراغت افراد را تا حد زیادی پر کرد و از اتلاف آن جلوگیری کرد.
این مسئول اذعان داشت: کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان آمادگی آنرا دارد که در صورت مهیا کردن فضای کتابخانه در بخش‌های مختلف بیمارستان اقدام به ایجاد کتابخانه در این نهاد کند.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در شهرستان دشتستان سرانه مطالعه افراد پایین‌تر از حد نرمال است و باید تلاش خود را برای بهبود وضعیت موجود بکار گیریم.
دهقان ادامه داد: کمبود میزان مطالعه را می‌توان یکی از معضلات اجتماعی تلفی کرد که در جامعه شاهد آن هستیم و رفع آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مدون تمامی مسئولان در راستای رفع این مشکل است.
وی در همین راستا بیان داشت: با ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه می‌توانیم باعث سرعت‌بخشی به روند رشد علمی شویم و همگی باید با احساس وظیفه در این راستا گام برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد