ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افزایش بیش از 100 درصدی جمع‌آوری زکات در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌ آبپخش احمد خرم‌روز دوشنبه ‌شب در نشست با مسئولان ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: زکات یکی از سنت‌های حسنه الهی است که سبب توانمندسازی اقشار نیازمند و تهیدست جامعه می‌شود.

وی در رابطه با اهمیت پرداخت زکات در جامعه افزود: اگر تمامی افراد در پرداخت زکات خود اهتمام لازم را داشته باشند شاهد فقر در جامعه نخواهیم بود.
خرم‌روز بیان داشت: سنت حسنه زکات یکی از واجباتی بود که به فراموشی سپرده شد و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد احیای این سنت حسنه الهی در جامعه ایران اسلامی بودیم.
وی اضافه کرد: ظهور و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران زمینه شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای مفاهیم دینی را فراهم آورد و زمینه را برای گسترش احکام دینی در جامعه فراهم کرد.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: یکی از عواملی که در سال‌های اخیر در ترویج فرهنگ زکات تاثیر مهمی داشته، فعالیت‌های ستاد احیاء زکات و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این راستا است.
خرم‌روز تصریح کرد: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های مسئولان اقدامات ارزنده‌ای در راستای ترویج سنت حسنه زکات صورت گرفته و شاهد حصول نتایج ارزشمندی در این زمینه بوده‌ایم.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر پرداخت زکات در آبپخش پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته‌ایم رتبه‌های استانی را در زمینه پرداخت زکات کسب کنیم.
بخشدار آبپخش با اشاره به افزایش بیش از 100 درصدی میزان جمع‌آوری زکات در آبپخش ابراز داشت: میزان جمع‌آوری زکات در سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد ریال بوده و باید از تمام توان و پتانسیل موجود در بخش برای افزایش این میزان بهره ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد