ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

وجود 164 شعبه اخذ رای در شهرستان دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی دوشنبه ‌شب در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از صحنه‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که پیش رو داریم و باید با تمام توان در راستای برگزاری هر چه مطلوب‌تر آن تلاش کنیم.
فرماندار دشتستان در همین راستا تاکید کرد: در شهرستان دشتستان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر زمینه برگزاری انتخاباتی منسجم را فراهم کرده‌ایم.
خسروی بیان داشت: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی را مدنظر قرار داده و با بهره‌گیری از ابزار ماهواره‌ای و رسانه‌ای خود در این راستا گام برمی‌دارند.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی یوم‌آلله 22 بهمن تمامی معادلات دشمنان را به هم ریخت و نقشه‌های آنها را نقش بر آب ساخت و مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات می‌توانند مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و دنیای استکبار زنند.
این مسئول ادامه داد: در انتخابات پیش رو 164 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان دشتستان وظیفه اخذ آراء مردم ولایتمدار شهرستان دشتستان را بر عهده دارند و این کار را انجام می‌دهند.
فرماندار دشتستان در همین راستا اذعان داشت: از میزان مذکور 84 شعبه را شعب اخذ رای شهری و 80 شعبه نیز روستایی هستند.
خسروی با اشاره به وجود 46 شعبه سیار اخذ رای در شهرستان خاطر نشان کرد: سه شعبه اخذ رای شهری و 43 شعبه اخذ رای روستایی از شعب اخذ رای شهرستان را شعب سیار شامل می‌شوند.
وی ابراز داشت: انتخابات به صورت کاملا قانونی، شفاف، روشن و بدون خدشه با حضور حداکثری مردم و با شکوه هر چه تمام برگزار می‌شود.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: همه عوامل اجرایی و بازرسین شهرستان از کسانی انتخاب شده‌اند که هیچ‌گونه شائبه طرفداری از کاندیدای خاصی را نداشته و همگی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
وی گفت: سه هزار و 900 نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نمایندگان فرماندار، ناظران و نیروهای انتظامی و امنیتی کار انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه دشتستان عهده‌دار هستند.
خسروی تاکید کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم را داریم و هیچ‌کس در هیچ مرحله‌ای نمی‌تواند کوچک‌ترین خدشه‌ای بر انتخابات وارد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد