ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مستقل وارد صحنه انتخابات می شوم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

باتوجه به این که در اندیشه ، گفتار و عملکردم توجه به ارزش هایی که منجر به بیداری اسلامی درمنطقه شده است به خوبی توسط این جبهه دیده شده است به عنوان تنها کاندیدایی در استان که از پشتیبانی این جبهه برخورداراست در سرلیست انتخاباتی آنها قرار گرفته ام .
ایوب پاپری گفت : بدلیل این که عمده کاندیداهای نمایندگی مجلس دارای بافت فکری اصول گرایی هستند موضوعیتی برای گنجاندن شدن نامم در لیست احزاب ، گروه ها و دسته جات سیاسی نمی بینم .
وی اظهار داشت :به شکلی کاملا مستقل و بدون وابستگی گروهی و با داشتن اندیشه اصول گرایی در انتخابات اسفندماه مجلس شرکت خواهم کرد .
نماینده فعلی دشتستان در خصوص قرار گرفتن نامش در لیست جبهه بصیرت و بیداری اسلامی گفت : باتوجه به این که در اندیشه ، گفتار و عملکردم توجه به ارزش هایی که منجر به بیداری اسلامی درمنطقه شده است به خوبی توسط این جبهه دیده شده است به عنوان تنها کاندیدایی در استان که از پشتیبانی این جبهه برخورداراست در سرلیست انتخاباتی آنها قرار گرفته ام .
وی اضافه کرد : بدنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیداری اسلامی، فراکسیونی در مجلس با عنوان بیداری اسلامی شکل گرفت که عمدتا در راستای حمایت از اقدامات ارزشی مسلمانان منطقه بر ضد دیکتاتورهای کشورهایشان است که من نیز یکی از اعضاء این فراکسیون هستم .
پاپری عنوان کرد : در کنار این فراکسیون جبهه بصیرت وبیداری اسلامی شکل گرفت که پیش بینی می شود با توجه به بیداری اسلامی کسانی که به مجلس راه می یابند از این فراکسیون حمایت کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد