ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 3 طرح عمرانی در آبپخش توسط کمیته امداد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، علی‌اکبر جوکار شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: زکات حقی است که خداوند در مال انسان قرار داده و باید با پرداخت این حق به توانمند‌سازی اقشار نیازمند جامعه کمک کنیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: با پرداخت زکات می‌توانیم به کاهش و حذف پدیده فقر از جامعه کمک‌های شایان ذکری کنیم و اقشار نیازمند جامعه را غنی سازیم.
جوکار ادامه داد: یکی از کاربردهای زکات علاوه بر حمایت از اقشار نیازمند جامعه آبادانی جامعه و اجرای طرح‌‌های عام‌المنفعه است که در سال‌های اخیر در مواردی شاهد آن بوده‌ایم.
وی در همین راستا اذعان داشت: 30 درصد از میزان زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و 70 درصد از آن صرف اجرای طرح‌های عمرانی در محل‌های پرداخت کننده زکات می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: در سال‌های 88 و 89 شاهد اجرای 7 پروژه عمرانی عام‌المنفعه از محل درآمد زکات و کمک‌های مردمی در سطح بخش آبپخش بوده‌ایم که نوسازی، بازسازی و ساخت فضاهای مذهبی سهم عمده‌ای از این میزان را به حود اختصاص داده‌اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش بیان داشت: واریز 70 درصد مبالغ جمع‌آوری شده زکات به حساب پروژه‌های عمرانی مورد نظر و جذب 540 میلیون ریال معادل زکات در سال 89 از اقدامات مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد احیاء زکات در راستای عمران و آبادانی جامعه برداشته است.
جوکار تاکید کرد: به منظور اجرای هرچه دقیق‌تر پروژه‌های عمرانی ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد بازدید مکرر از این طرح‌ها در سطح بخش بوده‌ایم.
وی گفت: در سال 90 شاهد اجرای 3 پروژه عمرانی جدید در سطح بخش آبپخش توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد