ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی سعدآباد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، غلامرضا وفایی در آئین کلنگ‌زنی سالن همایش‌های مرکز بهداشت و درمانی ولی‌عصر شهر سعدآباد بیان داشت: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه مسئولان است مساله بهداشت و سلامت است و تاکیدات فراوانی در این زمینه وجود دارد.

وی در همین راستا عنوان کرد: مساله بهداشت و سلامت به دلیل گستردگی و دربرگیری بالای خود از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با تمام توان در راستای توسعه بهداشتی گام برداریم و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نکنیم.

وفایی ادامه داد: در سه دهه اخیر به ویژه در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم گام‌های گسترده و ارزشمندی در راستای توسعه و بهبود وضعیت بهداشتی برداشته شده و نتایج مهمی در این زمینه کسب شده است.

بخشدار سعدآباد از ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: بهسازی، نوسازی، ساخت و تجهیز اماکن و فضاهای بهداشتی از مهم‌ترین اقدامات دولت خدمتگزار در مسیر توسعه شاخصه‌های بهداشت و درمان در سطح کشور بوده است.

وفایی خاطر نشان کرد: در بخش سعدآباد در راستای بهبود وضعیت بهداشتی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته که نتایج آن برای همگان آشکار است.

وی گفت: ساخت سالن همایش‌ در مرکز بهداشت و درمانی شهر سعدآباد تاثیر بسزایی در بهبود برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی حوزه بهداشت دارد و می‌تواند برنامه‌های جانبی و آموزشی این مرکز را تا حد زیادی افزایش دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه مساحت این بنا 200 مترمربع است، بیان داشت: این فضا با اعتبار هفتصد میلیون ریال در حال ساخت است و زمان اجرای این طرح پنج ماه تعیین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد