ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش رسانه‌ها در ترویج امر زکات ضروری است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، سید حمید موسوی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: زکات یکی از مباحث مهم و واجباتی است که به فراموشی سپرده شده و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت مسلمان ایران اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش آبپخش خاطرنشان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ زکات یکی از رئوس فعالیت‌های ستاد احیاء زکات بخش آبپخش در سال‌های اخیر بوده و در همین راستا توانسته‌ایم به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه جمع‌آوری زکات در بخش آبپخش دست یابیم.

موسوی بیان داشت: روند صعودی جمع‌آوری زکات در سال‌های اخیر حکایت از برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی دارد که در سال‌های اخیر با همکاری مسئولان بخش آبپخش و ستاد احیاء زکات این بخش شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

وی با اشاره به در آمد 413 میلیون ریالی ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش در سال 89 عنوان کرد: میزان جمع‌آوری و پرداخت زکات در آبپخش در سال 88 بیش از 235 میلیون ریال بوده و از ابتدای سال 90 تا کنون به بیش از 1 میلیارد ریال افزایش یافته است.

این مسئول یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی یکی از رویکردهای مهم ستاد احیاء زکات بخش آبپخش بوده‌اند و در این راستا توانسته‌ایم اقدامات مهمی در زمینه ترویج و احیای بیش از پیش فرهنگ زکات برداریم.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اذعان داشت: توزیع بنرهای تبلیغاتی زکات در حسینیه‌ها و مساجد بخش آبپخش از مواردی بوده که در سال‌های اخیر به طور جدی آن را دنبال کرده‌ایم.

موسوی بیان داشت: ابزار رسانه و وجود رسانه‌های مکتوب و تصویری متعهد در بخش آبپخش به ترویج فرهنگ زکات کمک‌های شایانی داشته‌اند و در سال‌های اخیر شاهد انعکاس تمامی اخبار مربوط به ستاد احیاء زکات بخش آبپخش در خبرگزاری‌ها، سایت‌های محلی و نشریات بوده‌ایم و انتظار داریم تمام رسانه‌ها در این راستا اهتمام ورزند.

وی متذکر شد: امید داریم با فروش محصولات کشاورزی و خرمای تولیدی کشاورزان منطقه میزان جمع‌آوری زکات افزایشی مجدد داشته باشد و بتوانیم پیش‌بینی صورت گرفته در ارتباط با میزان زکات بخش در سال 90 را محقق سازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد