ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهرداری حق مستمر کتابخانه‌ها را پرداخت کند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و اعضای انجمن کتابخانه عمومی شهر آبپخش اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی در جامعه اسلامی وظیفه‌ای خطیر و سنگین بر عهده دارند و تمامی مسئولان باید نهاد کتابخانه‌های عمومی را در راستای انجام وظایف و فعالیت‌های مربوطه یاری کنند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: کتابخانه‌های عمومی ناشران فرهنگ و ادب ناب اسلامی هستند و شاهد آن بوده‌ایم که در این زمینه اقدامات مهم و کارهای ارزنده‌ای در سال‌های اخیر انجام شده و مسئولان با همکاری‌های خود در این زمینه می‌توانند نسبت به این کار کمک‌های ارزنده‌ای برای دست‌یابی به این هدف مقدس انجام دهند.

خرم‌روز بیان داشت: دانش‌آموزان یکی از اقشار مهم و ارزنده جامعه هستند و باید با همکاری و روابط متقابل آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی اقدامات مهمی برای این قشر انجام داد و می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط در این زمینه برنامه‌های متحد و منسجم را برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: دبیران و آموزگاران باید ترویج فرهنگ مطالعه را یکی از اولویت‌های کاری خود در کلاس‌های درس قرار دهند و دانش‌آموزان را توصیه به مطالعه آزاد پیرامون موضوعات مختلف کنند تا شاهد افزایش سطح معلومات عمومی دانش‌آموزان که قشر نوپا و آینده‌ساز جامعه هستند باشیم.

این مسئول ابراز داشت: حمایت از کتابخانه‌های عمومی باید مدنظر تمامی مسئولان قرار گیرد و در حد توان خود در این راستا گام بردارند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: از شهردار محترم آبپخش می‌خواهیم در پرداخت حق نیم‌درصدی کتابخانه عمومی شهر فعال باشد تا شاهد رفع مشکلات این نهاد در جامعه باشیم.

امام جمعه آبپخش در این آئین اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی از مواردی است که در دین مبین اسلام همواره مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) و معصومین (ع) بوده است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی تاکید کرد: پرداخت حق نیم‌درصدی کتابخانه‌های عمومی یکی از قوانینی است که برای حمایت از کتابخانه‌های عمومی تصویب شده و شهرداری‌‌ها باید به این مسئله توجهی ویژه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد