ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرداخت کامل تعهدات شهرداری آبپخش به کتابخانه عمومی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست انجمن عمومی کتابخانه شهر آبپخش اظهار داشت: مقوله فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه است که در سال‌های اخیر تاکیدات فراوانی شده و مسئولان در تمامی عرصه‌ها بر آن تاکید دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد: یکی از رویکردهایی که شورای اسلامی و شهرداری آبپخش در سال جاری پیش رو گرفته‌اند رویکرد فرهنگی است و همواره اقدامات مهم و ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده‌ایم.
رضایی در همین راستا بیان داشت: شورای اسلامی و شهرداری آبپخش همواره در انجام کارهای عام‌المنفعه پیشرو بوده‌اند و در این راستا با تمامی ادارات، نهادها و ارگان‌های خصوصی و دولتی سطح بخش و شهر آبپخش همکاری مطلوب داشته‌‌اند.
وی اضافه کرد: حمایت‌های مالی یکی از راهکارهای حمایتی شورای اسلامی شهر آبپخش از فعالیت‌های فرهنگی است و در حد توان و اختیارات قانونی از گروه‌ها و فعالان فرهنگی و هنری سطح بخش حمایت کرده‌ایم.
این مسئول بیان داشت: کتابخانه‌های عمومی یکی از مکان‌ها و نهادهای فرهنگ‌ساز در جوامع انسانی است و می‌تواند نقش مهم و ارزنده‌ای در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها ایفا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: حمایت از کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین اقدامات و اهداف فرهنگی است که شهرداری‌ها و تمامی ادارات و نهادهای دولتی باید در حد توان و امکانات خود در این راستا تلاش کنند و از هیچ امری دریغ نکنند.
رضایی اذعان داشت: در سال جاری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جانبی کتابخانه عمومی شورای اسلامی و شهرداری آبپخش همکاری و عملکرد مطلوبی داشته‌اند و همواره مانند بالی در کنار کتابخانه عمومی بوده‌اند.
وی تصریح کرد: تعهدات شهرداری به کتابخانه در سال 89 انجام شده و به فضل الهی تا یک ماه آینده با همکاری شهردار حق نیم‌درصدی کتابخانه عمومی شهر آبپخش در سال 90 را محاسبه و پرداخت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد