ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مردم در انتخابات مجلس نهم دشمن را ناامید می‌کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش محمد رضایی صبح امروز در جمع بسیجیان وحدتیه اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و روز به روز نیز شاهد تداوم موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی هستیم.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن موفقیت و سربلندی نظام را ندارند و به همین دلیل به توطئه‌انگیزی دست می‌زنند و برای کمرنگ کردن موفقیت‌های نظام تلاش می‌کنند.
معاون سیاسی سپاه استان بوشهر در ادامه با بیان مطالبی در ارتباط با انتخابات مجلس و دسیسه دشمنان داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس چند جریان وجود دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بار دیگر دشمنان ناکام شوند.
رضایی تصریح کرد: بدون تردید حضور پرشور و با شهامت ایران در روز انتخابات پای صندوق‌های رای دشمنان داخلی و خارجی از جمله آمریکا و منافقین را مایوس و ناامید می‌کند.
وی ادامه داد: همه تلاش و کوشش دشمنان داخلی و خارجی این است که بتوانند حضور ملت به پای صندوق‌های رای را کم‌رنگ و یا زیر 50 درصد نشان دهند ولی شما ملت ایران فریب افکار غلط دشمنان را نخورید.
معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: ملت ایران اسلامی نشان داده‌اند که هر زمان که پای انقلاب و نظام میان باشد، محکم و استوار ایستاده‌اند و اطمینان داریم که در انتخابات مجلس نهم نیز حضور یکپارچه‌ای از مردم مشاهده می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد