ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیشرفت 88 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و رشد شاخص‌های بهداشتی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر است.

جهانگیر شاهینی افزود: هم‌اکنون دو بیمارستان بزرگ و ارزشمند در استان بوشهر در دست احداث است که بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر در ماه اسفند از طرف سازمان مسکن و شهرسازی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود و بلافاصله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.
شاهینی خاطرنشان کرد: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز از مهم‌ترین بیمارستان‌های استان است که هم‌اکنون با نظارت مسکن و شهرسازی در دست ساخت است و در سال جاری با تامین اعتبارات لازم به پیشرفت بسیار خوبی رسیده است.
شاهینی از پیشرفت 88 درصدی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون بیش از 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم تا نیمه نخست سال آینده تحویل دانشگاه شود.
وی اضافه کرد: بر اساس اعلام وزارت مسکن و مسئولان شهرستان دشتستان، تاکنون بیش از 200 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و در سال جاری به بیش از 90 درصد پیشرفت خواهد رسید.
شاهینی اذعان داشت: بیمارستان برازجان در واقع از مصوبات سفر اول هیئت دولت است که ساخت آن از سال  86 در زمینی به وسعت سه هکتار با 15 هزار متر مربع زیربنا در سه طبقه آغاز شده است.
معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: این بیمارستان شامل بخش‌های جراحی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، فیزیوتراپی، آی‌سی‌یو، زنان و بستری است.
شاهینی گفت: تمام استانداردهای لازم در این بیمارستان رعایت شده و امیدوار هستیم با راه‌اندازی این مرکز مهم بیمارستانی، شاهد رضایت خاطر مردم شریف دشتستان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد