ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

زیرساخت‌های گردشگری آبپخش توسعه چشمگیری یافته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: آبپخش از بزرگ‌ترین شهرهای استان است و به ویژه در حوزه گردشگری و توریستی جایگاه ارزشمندی در سطح استان و کشور دارد.

مصطفی رضایی افزود: در سال‌های گذشته در راستای توسعه زیرساخت‌های این شهر سرسبز تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و در سال جاری نیز پروژه‌های ارزشمندی در عمران شهری در آبپخش به انجام رسیده است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با اشاره به جاذبه‌های گردشگری آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش دارای مناطق بکر و زیبایی در حوزه گردشگری است و همه ساله در فصل زمستان و ایام نوروز شاهد حضور مردم مناطق مختلف ایران در این منطقه هستیم.
رضایی تصریح کرد: نخلستان‌های آبپخش و مناطق اطراف شهر آبپخش و اماکن توریستی چم‌درواهی جلوه‌های خاصی دارند و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این مناطق موجبات استقبال بیشتر مهمانان می‌شود.
وی ادامه داد: در راستای پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی آبپخش از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شده و با تلاش شورا و شهرداری و با همکاری سایر دستگاه‌ها، برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی کامل داریم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش اذعان داشت: سال گذشته بیش از 800 هزار مسافر نوروزی از آبپخش بازدید داشتند و امسال با تمهیدات اندیشیده شده و با توسعه زیرساخت‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر یک‌میلیون مسافر از این منطقه بازدید کنند.
رضایی تصریح کرد: آبپخش همواره به عنوان نگین سبز استان بوشهر و جنوب کشور شناخته شده و باید با تقویت و تجهیز اماکن اقامتی و رفاهی نسبت به جذب گردشگر در این منطقه اهتمام ورزیم.
وی یادآور شد: امروزه در جوامع پیشرفته، صنعت توریسم و گردشگری اهمیت زیادی دارد و همه مسئولان باید در این راستا سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتری کنند تا شاهد رونق گردشگری در استان و شهرستان و منطقه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد