ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کارگاه آموزشی کتابداران شهرستان دشتستان برگزار شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مبحث آموزش یکی از مسائل مهمی است که سبب بهبود روند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های روزانه می‌شود و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان این امر را به صورت جدی مورد توجه قرار داده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: از مسائلی که در روزهای پایانی هفته گذشته در شهرستان دشتستان شاهد آن بودیم برگزاری دوره آموزشی کتابداران شهرستان در راستای اجرای هرچه بهتر وظایف و ماموریت‌های محوله به ایشان است که به طور مطلوب برگزار شد.
دهقان ادامه داد: در این دوره که با حضور تمامی کتابداران شهرستان برگزار شد، مسائلی همچون نحوه آمارگیری مالی، آمارگیری پایان دوره و ... به کتابداران آموزش داده شد.
وی یکی از رئوس این نشست آموزشی را مشورت و رایزنی در ارتباط با مسائل جاری کتابخانه‌ها دانست و اذعان داشت: مشورت در دین مبین اسلام از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و از این طریق با بهره‌گیری از نظرات و راهکارهای افراد مختلف می‌توان بهترین کار را انجام داد.
این مسئول خاطرنشان کرد: جذب اعضا به کتابخانه‌های عمومی از مسائل مهمی است که باعث ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جوامع انسانی می‌شود و در این نشست راهکارهای مختلفی توسط کتابداران شهرستان برای جذب حداکثری اعضا به کتابخانه‌های عمومی پیشنهاد شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان ابراز داشت: یکی از مسائل مهمی که نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان مورد توجه قرار داده و در این راستا اقدامات مهمی را در برنامه خود قرار داده‌ایم گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان است و از تمام توان و پتانسیل موجود برای تحقق این هدف والا که زمینه‌ساز افزایش سطح علمی شهرستان می‌شود بهره می‌بریم.
دهقان گفت: باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب مطالعه در این شهرستان تلاش کنیم و باید سرانه مطالعه را بالا ببریم و در این راستا باید فرهنگ‌سازی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد