ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اتمام آبیاری 1.3 میلیون اصله نخل در شبکه دالکی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: آبیاری نخیلات از مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید کشاورزان بوده و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سال‌های اخیر با تمام توان در راستای آبیاری مطلوب نخیلات گام برداشته است.

سید مهدی موسوی پیرامون اهمیت مساله و نقش آبیاری خاطرنشان کرد: آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی تاثیرات مستقیم بر کیفیت و کمیت تولید محصولات کشاورزی دارد، لذا مسئولان این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب و کارآمد به کشاورزان و باغداران از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.
موسوی اذعان داشت: در تمامی مراحل آبیاری که در طول سال شاهد آن هستیم پرسنل و کارشناسان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تمام توان در راستای اجرای مطلوب عملیات آبیاری که یکی از دغدغه‌های کشاورزان است گام برمی‌دارند.
وی اضافه کرد: آبیاری نخیلات حوزه شبکه آبیاری دالکی بخش سعدآباد در روزهای گذشته پایان یافته و این امر رضایت کشاورزان این منطقه را به دنبال داشته است.
این مسئول ابراز داشت: شبکه آبیاری دالکی بخش سعدآباد 23 کیلومتر طول و 44 کانال فرعی دارد و بیش از یک میلیون و 300 هزار اصله نخل را تحت پوشش قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آبیاری نخیلات شبکه آبیاری آبپخش نیز در هفته‌های گذشته پایان یافته و شاهد اتمام آبیاری در شبکه آبیاری بخش آبپخش بوده‌ایم و تنها در نخیلات منطقه دشتی به دلیل احداث کانال بتنی آبیاری شاهد تاخیر در آبیاری این نخیلات بوده‌ایم و تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار می‌گیریم.
موسوی افزود: کشاورزان قشر عظیمی از جمعیت منطقه را شامل می‌شوند و از تمام توان برای خدمات‌رسانی به این قشر زحمتکش بهره‌ می‌بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد