ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمن با وجود ولایت فقیه در جنگ نرم ناکام می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg
 به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش عصر امروز در آیین برگزاری یادواره هشت شهید قلایی شهر آبپخش در دشتستان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با ابزار و سلاح به جنگ با امت مسلمان و شهید‌پرور ما آمدند و امروز جنگ نرم دفاع مقدس ماست.
احمد خرم‌روز تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را تاکتیک‌های جنگی دشمنان دانست و عنوان کرد: امت مسلمان ایران اسلامی در تمامی موارد و صحنه‌ها با بصیرت، هوشیاری، موقعیت‌شناسی و تبعیت و اطاعت محض از ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مقابل نقشه‌های دشمنان ایستاده و نقشه‌های آنها را خنثی کرده‌اند.
خرم‌روز اذعان داشت: در فرهنگ اسلام جنگ فی‌نفسه فاقد ارزش است و آنچه جنگ را ارزشمند می‌کند فرهنگ حاکم  بر جنگ و هدف آن است که بین دو جبهه حق و باطل صورت می‌گیرد.
وی در ارتباط با جنگ هشت ساله ایران و عراق افزود: آنچه جنگ 8 ساله ایران را دفاع مقدس کرد، وجود رهبر و بنیان‌گزار کبیر انقلاب بود و امروز بر ما واجب است که با تمام توان در راستای تبعیت تام از ولایت در مقابل نقشه‌ها و هجمه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.
این مسئول بیان داشت: جنگ امروز تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است و  این جنگ از طریق ماهواره، اینترنت و روزنامه‌ها تاثیرات مخربی بر جامعه می‌گذارد اما مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌داری قدرتمند در حال مدیریت این جنگ نرم هستند.
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: الگو برداری و تبعیت از سیره و روش زندگی شهدا از مسائل مهمی است که باید همواره به آن توجه شود و برگزاری یادواره‌های شهدا زمینه‌ساز زنده شدن یاد و خاطره ایشان در جامعه می‌شود.
خرم‌روز ابراز داشت: آنچه امروز حائز اهمیت است آشنایی جوانان مرز و بوم اسلامی با اهداف و آرمان‌های والای شهداست و باید با برنامه‌ریزی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، فرهگ شهادت و پیروی از سیره شهدا را در جامعه طنین‌انداز کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد