ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

یادواره شهدای قلایی در آبپخش برگزار شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، ‌یادواره شهدای قلایی آبپخش عصر امروز با حضور پرشور مردم، مسئولان محلی و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در گلزار مطهر شهدای قلایی برگزار شد.

امام جمعه آبپخش در آئین برگزاری این یادواره گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا از اقدامات مهمی است که باید در راستای این امر گام برداریم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگه داریم.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: یادواره شهدا فضایی معنوی و روحانی در جامعه برقرار می‌کند و سبب زنده ‌ماندن اهداف و آرمان‌های والای شهیدان در جامعه می‌شود.
وی در همین راستا افزود: جاودانگی یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یکی از مسائل مهمی است که همواره باید مورد توجه و تفسیر قرار گیرد.
رضایی خاطرنشان کرد: معنویت، قداست، تقوا، خداشناسی و ... از عواملی هستند که سبب ماندگاری و جاودانگی یاد و خاطره شهدا در جامعه شده‌اند.
امام جمعه آبپخش اذعان داشت: شهدا اهل جهاد فی‌سبیل‌الله بودند و در قرآن کریم برای مجاهدین فی‌سبیل‌الله اجر و پاداشی عظیم وعده داده شده است.
رضایی عنوان کرد: یکی از گران‌بهاترین و عزیزترین دارایی‌های انسان‌ها جان ایشان است و ما شاهد آن بودیم که شهدا در راه حفظ اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزترین سرمایه و دارایی خود را تقدیم کردند.
وی ادامه داد: امروز ما با تبعیت تام از ولایت و پایبندی به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.
امام جمعه آبپخش با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه ابراز داشت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند و آزاداندیشی، بصیرت، احساس مسئولیت، موقعیت شناسی و ... را اعلام کردند.
رضایی اضافه کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم با حضور پرشور در صحنه انتخابات و صندوق‌های رای می‌توانند ارادت و پایبندی بیش از پیش خود به اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد