ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش اقامتگاهی مناسب برای مسافران نوروزی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش،بخشدار آبپخش شنبه شب در نخستین نشست ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی یکی از مهم‌ترین ستادهایی است که در طول سال تشکیل می‌شود و وظیفه زمینه سازی برای حضور مسافران نوروزی در شهرها را فراهم می‌کنند.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: استان بوشهر به دلیل آب و هوای معتدل و مطلوب و وضعیت مطلوب جوی در ایام نوروز مسافرین زیادی را به سمت خود جذب می‌کند که در این میان عده زیادی به شهرستان‌های شمالی استان که یکی از مراکز خرید در کشور محسوب می‌شود مسافرت می‌کنند.
خرم‌روز در همین راستا ادامه داد: آب‌پخش شهر واصل شهرستان‌های شمال و جنوب استان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد است و در ایام تعطیلات نوروز مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد.
وی اضافه کرد: هرساله شاهد آن هستیم که مسافران زیادی برای بازدید از نخلستان‌های سرسبز و سر به فلک کشیده این بخش چند روز در این بخش اقامت می‌کنند.
این مسئول ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که ستاد تسهیلات سفر دستیابی به آن را دنبال می‌کند ایجاد فضایی مطلوب برای تمامی مسافرانی است که از آبپخش بازدید و در این شهر اقامت می‌کنند است.
بخشدار آبپخش همکاری و همدلی مسئولین برای بهبود و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش را امری لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: با همکاری، هماهنگی و همدلی مسئولین می‌توانیم از تمامی پتانسیل در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و معرفی آبپخش به مسافرانی که از سراسر کشور به این بخش مراجعه می‌کنند، گام‌های ارزنده‌ای برداریم.
خرم‌روز اذعان داشت: در بخشداری آبپخش شاهد تشکیل کمیته‌های شش‌گانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی بوده‌ایم که همگی در راستای اجرای اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش و شهرستان دشتستان گام برمی‌دارند.
وی خاطرنشان کرد: در دوسال اخیر شاهد افزایش چشمگیر مسافران نوروزی در شهر و بخش آبپخش بوده‌ایم و ان‌شاءالله در نوروز 91 با برنامه‌ریزی مدیران بخش بتوانیم زمینه را برای میزبانی هرچه مطلوب‌تر از مسافران نوروزی هماهنگ کنیم.
در پایان مراسم مصطفی رضایی رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش به عنوان مسئول ستاد تسهیلات سفر نوروزی بخش آبپخش معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد