ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ماندگاری مسافران مهم‌ترین اولویت ستاد تسهیلات سفر است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی بخش آبپخش اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی وظیفه و هدف خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارد و از تمام توان و پتانسیل باید در این راستا بهره‌بریم.
وی افزود: در آبپخش طی دوسال گذشته شاهد پیشرفت بسیار خوب فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی بودیم و توانستیم بهترین فضا و شرایط را برای مسافران و میهمانان نوروزی مقیم آبپخش فراهم کنیم.
رضایی در همین راستا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی منسجم و متحد یکی از عواملی است که در سال‌های گذشته توانسته‌ایم با حرکت در راستای آن موفقیت‌های چشمگیری به دست بیاوریم و در سال جاری برنامه‌ریزی خود را در راستای جذب بیش از پیش مسافران نوروزی و کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده به ایشان به کار می‌گیریم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: تعیین امکانات و تجهیزات رفاهی برای مسافرین نوروزی از عوامل مهمی است که تمامی مسئولان و اعضای ستاد تسهیلات سفر باید به آن توجه داشته باشند و از تمام پتانسیل برای عملکرد مطلوب در زمینه استقرار امکانات رفاهی در محل اسکان مسافران نوروزی بهره بریم.
رضایی تصریح کرد: توجه به صحت و سلامت تاسیسات زیرساختی شهر همچون آب، برق و تلفن در ایام تعطیلات نوروزی از مسائل مهمی است که بر رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی و مسافران مقیم آبپخش تاثیر بسزایی دارد و ادارات مربوط باید با تعیین نیروی کشیک زمینه را برای رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.
وی با اشاره به اهمیت حفظ روشنایی در امنیت گفت: روشنایی یکی از مسائل مهمی است که در تامین امنیت اقامتگاه‌های نوروزی تاثیری مستقیم دارد و از مسئولان می‌خواهیم با بررسی زیرساخت‌های تاسیساتی در اقامتگاه‌های نوروزی زمینه امنیت بیش از پیش را برای مسافران نوروزی فراهم آورند.
این مسئول بیان داشت: پارک خضرا یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی استان بوشهر است و در تمامی ایام تعطیلات نوروزی و روزهای قبل و بعد از آن مسافران زیادی را در خود جای داده و با تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش شاهد ارائه خدمات مطلوب ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش در ایام تعطیلات نوروز خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی زمینه شادی، شور و نشاط بیش از پیش را برای شهروندان آبپخشی فراهم می‌کنیم عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد برگزاری جنگ‌های شادی در شهر آبپخش خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد