ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تکریم مسافران رویکرد آموزش و پرورش در ستاد تسهیلات سفر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، رئیس آموزش و پرورش آبپخش عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار داشت: یکی از اهدافی که مسئولان بخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر باید همواره در این مسیر گام بردارند افزایش رفاه و آسایش مسافران نوروزی است که در این بخش اقامت می‌کنند.

محمود انتظامی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش هرساله با تامین اقامتگاه مسافران نوروزی نقش مهم و حساسی را در ستاد تسهیلات سفر ایفا می‌کند و همواره رضایت مسافران نوروزی در این زمینه را شاهد بوده‌ایم.
انتظامی در همین راستا اذعان داشت: در سال‌های گذشته شاهد تعیین 4 مدرسه بعنوان اقامتگاه‌های مسافران نوروزی بوده‌ایم و این میزان در سال جاری به 6 مدرسه افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: تمامی مدارسی که بعنوان اقامتگاه نوروزی مشخص شده‌اند از امکانات نسبی برخوردارند و زمینه لازم برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی در این اقامتگاه‌ها را فراهم کرده‌ایم.
این مسئول بیان داشت: در روزهای آتی شاهد تعیین مسئولین و اعضاء کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش و معرفی آنها به ستاد به منظور برنامه‌ریزی خواهیم بود.
رئیس آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: هرساله در ایام نوروز شاهد اقامت و اسکان مسافران نوروزی از سراسر کشور در شهر آبپخش هستیم و در این ایام با استفاده از راهکارهای تبلیغی باید برای معرفی جاذبه‌های عدیده گردشگری آبپخش به مسافران نوروزی بهره‌بریم.
انتظامی ادامه داد: یکی از رویکردهایی که آموزش و پرورش بخش آبپخش به عنوان کمیته اسکان مسافران نوروزی پیش رو دارد تکریم مسافران نوروزی است و از هیچ امری برای تحقق این امر والا دریغ نمی‌کنیم.
رئیس آموزش و پرورش آبپخش تصریح کرد: ادارات بخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش باید امکاناتی را فراهم کنند که مسافران نوروزی با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد