ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دانشگاه علمی ـ کاربردی شبانکاره دشتستان افتتاح شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار شبانکاره ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره از شهرهای مهم و باسابقه استان است و برای رشد و توسعه این شهر از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

عزیزالله ندری افزود: توسعه همه‌جانبه شهر و زیباسازی شهر در دستور کار قرار دارد و به ویژه برای ایام نوروز و اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.
شهردار شبانکاره از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شبانکاره در واقع نخستین دانشگاه علمی کاربردی در بخش‌های استان است و این مهم با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری مردم و مسئولان استان محقق شده است.
ندری تصریح کرد: این دانشگاه در سه رشته تحصیلی مدیریت کسب و کار، حسابداری و پرورش گل‌های زینتی با 150 دانشجو در ترم بهمن شروع به کار کرده است.
وی اضافه کرد: توسعه مراکز دانشگاهی از مهم‌ترین مسایل در جوامع پیشرفته است و به فضل خدا با همه توان و ظرفیت در رشد و تقویت این دانشگاه اهتمام می‌ورزیم.
شهردار شبانکاره یادآور شد: شبانکاره دارای پیشینه درخشانی در علم و ادب و فرهنگ است و بدون تردید راه‌اندازی دانشگاه و تجهیز و تقویت مراکز علمی در این منطقه اهمیت زیادی دارد.
ندری گفت: برای توسعه و پیشرفت باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از تمام مسئولان شهرستان و بخش انتظار داریم در کیفیت‌بخشی به سطح تحصیل در این دانشگاه همکاری و تعامل داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد