ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای بلوار ساحلی سعدآباد به طول 3 هزار متر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شهردار سعدآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیباسازی شهر و بهسازی و بازسازی آسفالت خیابان‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و در سال جاری اقدامات مهمی در این مسیر انجام شده است.

سید جواد مهدی افزود: استقرار بزرگ‌ترین شهربازی استان بوشهر در سعدآباد از جمله پروژه‌های مهم شهرداری است که در توسعه گردشگری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اجرای این طرح رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.
شهردار سعدآباد از اجرای بلوار ساحلی سعدآباد به طول 3 هزار متر خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای این بلوار به طول سه کیلومتر و عرض 30 متر اولویت مهم شهرداری است.
مهدی تصریح کرد: در واقع از این بلوار به عنوان یک جاده کمربندی استفاده می‌شود که بعد از اتمام عملیات اجرایی آن کمک زیادی به حل مشکل ترافیک در سطح شهر و خدمات شهری و نیز کاهش هزینه سوخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون از ورودی تا خروجی شهر پنج کیلومتر است و با اجرای این بلوار حدود دو کیلومتر از آن کاسته خواهد شد که خود کمک چشمگیری به کاهش مصرف سوخت خواهد بود، ضمن اینکه به دلیل همجواری آن با رودخانه شاپور از چشم‌انداز زیبایی نیز برخوردار است.
شهردار سعدآباد با اشاره به طرح‌های در دست اجرای شهرداری بیان کرد: تکمیل بلوار ورودی سعدآباد به وحدتیه و سعدآباد به جتوط، اجرای روشنایی معابر، بهسازی و بازسازی خیابان‌ها و ورودی‌ها، آسفالت خیابان‌های اصلی و ترمیم کانال‌های گازرسانی از جمله طرح‌های مهم شهرداری در سال جاری است.
مهدی یادآور شد: راه‌اندازی پمپ گاز سی ان جی، رنگ‌آمیزی جداول و برطرف شدن جابه‌جایی کارخانه شن و ماسه شهرداری به لحاظ اداری، شروع به کار ساختمان جدید شهرداری بعد از 37 سال و همچنین ترمیم و آماده‌سازی زیرساخت‌های مبلمان شهری برای استقبال از مهمانان نوروزی نیز از دیگر طرح‌های مهم شهرداری در نیمه دوم امسال است که با شتاب خوبی اجرایی شده است.
وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم که با همکاری بیش از پیش در راستای زیباسازی شهر مجموعه شهرداری را همیاری کنند.
شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: از همه پتانسیل موجود برای رشد و توسعه شهر بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد