ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 18 پروژه عمرانی در بخش آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: یکی از رویکردهای دولت خدمتگذار تلاش در راستای عمران و آبادانی میهن اسلامی بوده که در طول دولت‌های نهم و دهم شاهد حرکت در این مسیر بوده‌ایم.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: در مقایسه مؤلفه‌های عمرانی شهرها و روستاهای مختلف در سال‌های اخیر با دوره‌های قبل از آن پیشرفت‌های چشمگیری را در تمامی نقاط میهن اسلامی شاهد هستیم که نشان از تلاش بی‌وقفه دولت عدالت‌محور در عمران و آبادانی میهن اسلامی دارد.
خرم‌روز در همین راستا بیان داشت: در سال‌های اخیر در بخش آبپخش شاهد جذب اعتبارات مطلوب و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، شهری، روستایی و ... بوده‌ایم که رضایت خاطر اهالی این بخش را به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: در سه ‌ماهه پایانی سال جاری تاکنون شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح 18 پروژه عمرانی در نقاط مختلف روستایی بخش آبپخش بر حسب نیازها و اولویت‌های بخش بوده‌ایم.
این مسئول ابراز داشت: این پروژه‌ها که در عمران و آبادانی شهر و بخش آبپخش تاثیر مهمی داشته‌اند با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.
بخشدار آبپخش افزود: شناسایی مشکلات بخش یکی از اولویت‌های بخشداری آبپخش است که در نیمه دوم سال جاری در بازدید‌های مکرر و جلسات و نشست‌ها با مسئولان بخش این امر را انجام داده‌ایم و همچنین پیگیری‌های لازم به منظور حل این مشکلات را انجام داده‌ایم.
خرم‌روز اذعان داشت: در پروژه‌هایی که شاهد کلنگ‌زنی آنها بوده‌ایم پیمانکاران مربوطه تعیین شده‌اند و تمام تلاش خود را برای تسریع در روند اجرای آنها بکار می‌گیریم.
وی ادامه داد: تلاش برای کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی یکی از اولیوت‌های دولت خدمتگزار است و ما نیز با بازدید مستمر همراه کارشناسان ذی‌صلاح از نحوه پیشرفت طرح‌ها بازدید خواهیم کرد.
بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یکی از بزرگ‌ترین وظایف مسئولان است و با تمام توان در این راستا حرکت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد