ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کارگاه مهندسی ارزش سد دالکی با حضور متخصصان انجام شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر  ظهر دوشنبه در نشست بررسی طرح اجرایی سد دالکی گفت: کارگاه مهندسی ارزش سد دالکی با حضور متخصصان برگزار شد.

فریدون کرم‌پور با بیان اینکه کارگاه مهندسی ارزش سد دالکی در مدت چهار روز برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه در راستای افزایش منافع، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارکرد پروژه تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: مطالعه مهندسی ارزش سد دالکی با حضور یک تیم چند رشته‌ای از مجرب‌ترین متخصصان سد و منابع آب کشور با مجموعه تجربه‌های حرفه‌ای انجام گرفت.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به اینکه جالب‌ترین بخش کارگاه  مهندسی ارزش فاز خلاقیت آن است، اظهار داشت: در این فاز نظرات تمام اعضای تیم مهندسی ارزش در ارتباط با طراحی و اجرای بهتر سد داکی از لحاظ ایمنی، هزینه و زمان مستند شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کرم پور اضافه کرد: تمامی این نظرات در فازهای ارزیابی، توسعه، ارائه بررسی و بهترین نظرات برای اجرا انتخاب می‌شوند.
مشاور مطالعه مهندسی ارزش سد دالکی نیز با ارائه گزارش کاملی از روند نتایج برگزاری کارگاه‌ها در طرح‌های عمرانی، خدماتی و مدیریتی کشور و دنیا، بیان داشت: در کارگاه مهندسی ارزش یاد می‌گیریم که همیشه راه بهتری وجود دارد.
داود رضا عرب کوتاه کردن فرآیند مطالعه، تصویب و اجرای طرح و بهینه سازی هزینه طرح را از اهداف مطالعه مهندسی ارزش سد دالکی بوده است.
وی افزود: ساده‌سازی عوامل پیچیده شکل‌دهنده طرح‌های مطالعه، اعمال نگاهی کارکرد گرایانه به مجموعه فعالیتها و طرح‌های انجام گرفته و ارائه راهکارهای برای افزایش شاخص ارزش طرح از دیگر این اهداف هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد