ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 57 پروژه عمرانی از محل زکات در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در چهارمین همایش زکات در شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت زکات اظهار داشت: زکات یکی از واجبات الهی است که در دین مبین اسلامی تاکیدات فراوانی بر آن شده و در رفع فقر و آبادانی جامعه اثرات مطلوبی داشته است.

سید اکبر عدنانی بیان داشت: در شهرستان زکات یکی از مسائلی که مد نظر قرار گرفته فرهنگ‌سازی در زمینه زکات است و در این راستا شاهد برگزاری جلسات متعدد با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای شهرستان دشتستان در کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان بوده‌ایم.
عدنانی اضافه کرد: تبلیغات یکی از مسائلی است که در فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف اثرات فراوانی داشته و باعث گسترش فرهنگ‌ها و مسائل مختلف در جامعه می‌شود.
وی اذعان داشت: نصب تابلوهای تبلیغاتی با مضامین زکات در روستاهای شهرستان دشتستان و انعکاس مربوط به زکات در سایت‌ها و مطبوعات محلی و سراسری از اقداماتی است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستات در سال جاری صورت گرفته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در بحث تبلیغ و ترویج فریضه الهی زکات در سطح شهرستان دشتستان 5 مبلغ از میان روحانیت معظم در روستاهای مختلف شهرستان دشتستان شاهد تبلیغ چهره به چهره این فریضه الهی در سطح شهرستان هستند که اثرات مطلوبی بر پرداخت زکات توسط کشاورزان داشته‌اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال 89 شاهد اجرای 26 پروژه عمرانی از محل اعتبارات زکات در شهرستان دشتستان بوده‌ایم که توسط دولت خدمتگذار و استاندار محترم تامین معادل اعتبار زکات شده است.
عدنانی بیان داشت: در ده‌ماهه نخست سال جاری 31 پروژه عمرانی از محل اعتبارات زکات در شهرستان دشتستان صورت جلسه شده‌اند که در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره‌) شهرستان دشتستان ابراز داشت: نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی زکات و رفع مشکلات مربوط به آنها از طریق مسئولین مربوطه یکی از مسائلی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان بر انجام آن اهتمامی ویژه داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد