ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تهیه بانک اطلاعاتی زکات‌دهندگان استان بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌استان بوشهر بعد از ظهر امروز در نشست ستاد زکات دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده و به ویژه در سال‌های اخیر در این مسیر موفقیت خوبی داشته‌ایم.

فرید محبی با اشاره به اهمیت زکات بیان داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای زکات صرف هزینه در راستای موارد تحصیلی و ازدواج بوده است که رضایت قشر آسیب‌پذیر جامعه را به دنبال داشته است.
محبی با اشاره به فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه‌های مذکور خاطرنشان کرد: در زمینه ازدواج شاهد خرید جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند بوده‌ایم و شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی نیز به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در بحث سلامت از طریق زکات فعالیت‌های ارزشمندی صورت گرفته و شاهد پرداخت هزینه‌های درمان بیماری‌های صعب‌العلاج از این طریق بوده‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر عنوان کرد: تهیه نقشه جغرافیایی زکات و شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زکات از این طریق یکی از اقدامات ارزشمندی است که در سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در این راستا گام برداشته است.
محبی به تهیه بانک اطلاعاتی زکات‌دهندگان استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام در برنامه‌ریزی‌های کمیته امداد تاثیر بسزایی داشته و در حال حاضر شاهد طراحی این نرم‌افزار هستیم.
وی افزود: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های کشاورزی استان بوشهر است و در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای در راستای پرداخت زکات در این شهرستان صورت پذیرفته و در شهرستان‌های تنگستان و جم نیز فعالیت مطلوبی در عرصه زکات از طریق تبلیغات صورت گرفته که شاهد آن بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد