ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دنیای کفر و استکبار به انتخابات مجلس نهم چشم دوخته‌اند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در چهارمین همایش زکات شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت پرداخت زکات اظهار داشت: زکات یکی از واجبات الهی است که سبب رفع نیاز محرومین جامعه و پیشرفت و توسعه جوامع انسانی می‌شود و در دین مبین اسلامی تاکیدات فراوانی بر این واحب شده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی شهرها و روستاهای سراسر کشور از طریق مبالغ زکات یکی از مسائلی است که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم و در شهرستان دشتستان اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت پذیرفته که مایه مباهات و خرسندی همگان است.
خسروی در همین راستا اذعان داشت: در سال گذشته شاهد اجرای 26 پروژه عمرانی در سطح شهرستان دشتستان از محل اعتبارات زکات با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: روند اجرای پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات زکات در سال جاری ادامه داشته و تا کنون شاهد اجرای 31 پروژه عمرانی با اعتبار هشت میلیارد و 650 میلیون ریال بوده‌ایم.
این مسئول با اشاره به لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینه زکات ابراز داشت: باید برنامه‌ریزی لازم به منظور فرهنگ سازی در زمینه زکات که یکی از واجبات الهی است صورت پذیرد و باید در این زمینه هزینه‌های مطلوب صورت پذیرد.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: انتخابات نهمین دور از محلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم و سرنوشت‌سازی است که در اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری آن خواهیم بود.
خسروی بیان داشت: در ماه‌های مانده به انتخابات عوامل اجرایی انتخابات مشخص شده و آموزش‌های لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات را پیش رو گرفته‌اند.
وی گفت: دشتستان یکی از وسیع‌ترین حوزه‌های انتخابیه در سطح استان است و علاوه بر یک حوزه اصلی شاهد وجود 5 حوزه فرعی برگزاری انتخابات در این شهرستان هستیم.
فرماندار دشتستان در همین راستا ادامه داد: در این دور از انتخابات، چهار هزار نفر از عوامل اجرایی در شهرستان دشتستان مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
خسروی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم در شهرستان دشتستان در زمینه برگزاری انتخابات اظهار داشت: تمامی مسئولان شهرستان دشتستان در تلاش هستند تا انتخابات مجلس به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
وی با اشاره به حضور شش کاندیدای نمایندگی مجلس در شهرستان دشتستان گفت: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای محلس شورای اسلامی از 4 اسفندماه به مدت یک هفته اجرا می‌شود.
این مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این انتخابات از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی دنیای کفر و استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن چشم دوخته و برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: مردم سلحشور شهرستان دشتستان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری فعال داشتند و حضور تکلیف‌گرایانه، همه جانبه مردم در این راهپیمایی نشان از اعتماد امت مسلمان ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی ما محسوب می‌شود.
خسروی بیان داشت: مردم با حضور پرشور، باشکوه و دشمن‌شکن خود در انتخابات 12 اسفند اعتماد خود بر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان می‌کنند و مشتی محکم بر دهان دنیای استکبار می‌زنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد