ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت 20 تعاونی تولید محصولات کشاورزی در استان بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیر آب و خاک شهرستان دشتستان شامگاه سه‌شنبه‌ در نشست تشکیل تعاونی تولیدات کشاورزی چم‌تنگ اظهار داشت: دولت خدمتگذار دکتر احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در عرصه کشاورزی داشته و زمینه توسعه پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های کشاورزی کشور را فراهم آورده است.
عبدالرسول سلیمی خاطرنشان کرد: کشاورزی محور رشد اقتصادی و توسعه پایدار است و دولت عدالت محور اقدامات ارزشمندی در راستای گسترش فعالیت در زمینه‌های کشاورزی انجام داده که تشکیل تعاونی‌های تولید کشاورزی یکی از مهم‌ترین مسائل در این راستا است.
سلیمی ابراز داشت: هدف اصلی از تشکیل تعاونی‌های تولید کشاورزی مدیریت همگانی و مشارکت مردم در عرصه تولید است و در سال‌های اخیر از این طریق به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته‌ایم.
وی اضافه کرد: مدیریت کشاورزان هر حوزه در اراضی و مراتع زراعی و کشاورزی از مسائل مهمی است که سبب تولید محصولات بیشتر و با کیفیت بالاتر می‌شود.
این مسئول به اقدامات مهمی که در استان در زمینه توسعه کشاورزی صورت گرفته اشاره کرد و  اذعان داشت: در استان بوشهر با برنامه‌ریزی‌های مدون اقدامات ارزشمندی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به کشاورزان صورت پذیرفته و تشکیل کارگروه تخصصی آب به کشاورزان در استانداری بوشهر از جمله این اقدامات مهم است.
سلیمی از افتتاح ایستگاه پمپاژ چم تنگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: ایستگاه پمپاژ چم تنگ آخرین مراحل ساخت خود را می‌گذراند و با نصب پمپ‌های برق مکانیکال که پیمانکار آن نیز مشخص شده به اتمام خواهد رسید و در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی دشتستان از فعالیت 20 تعاونی تولید محصولات کشاورزی در استان خبر داد و گفت: در استان بوشهر 20 تعاونی تولید محصولات کشاورزی تشکیل شده است که از این تعداد 8 تعاونی در شهرستان دشتستان فعالیت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد