ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تشکیل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه سه‌شنبه در نشست تعاونی تولید کشاورزی چم‌تنگ اظهار داشت: برای توسعه بخش کشاورزی باید از ظرفیت‌های موجود بویژه بخش خصوصی و شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی غیر دولتی استفاده بیشتری شود.
احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: با مدیریت تولید، ضمن افزایش میانگین تولید و ارتقا بهره‌وری می‌توانیم شاهد تولید علمی در بخش کشاورزی توسط کشاورزان و دامداران باشیم.
وی در ارتباط با اهمیت کشاورزی در بخش آبپخش افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شهرستان دشتستان شاهد آن خواهیم بود تلاش در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بوده و در ماه‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت گرفته است.
خرم‌روز از تشکیل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: تشکیل تعاونی‌های مربوط به حوزه‌ کشاورزی از اقدامات مهمی است که شاهد آن بوده‌ایم و در این راستا می‌توان به تشکل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در بخش آبپخش اشاره کرد که پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه شاهد آن بوده‌ایم.
این مسئول تاکید کرد: یکی از مزایای تشکیل تعاونی‌های کشاورزی حضور و مشارکت فعال کشاورزان و بهره‌برداران عرصه کشاورزی در عرصه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در تلاش در این راستا است.
بخشدار آبپخش بیان داشت: بخش آبپخش با دارا بودن یک میلیون و 200 هزار اصله نخل بیش از نیمی از تولیدات محصولات خرمای شهرستان دشتستان را به خود اختصاص داده و باید تمام توان خود را برای شکوفایی شهرستان دشتستان به کار گیریم.
خرم‌روز بیان داشت: شرکت تعاونی تولید چم‌تنگ بخش آبپخش با سرمایه و اعتبار اولیه 140 میلیون ریال تشکیل شده و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن در جلسه عمومی مجمع این تعاونی معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد